Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> Altele >> Stiri si comunicate

Xerox a cumparat Invoco

09 Ianuarie 2014



Xerox a achizitionat la sfarsitul anului trecut compania Invoco Holding GmbH din Germania, extinzandu-si astfel oferta de servicii de customer care in Europa.


Invoco va furniza clientilor Xerox din toata lumea acces imediat la servicii de customer care de top, in limba germana, si va permite clientilor actuali ai Invoco sa beneficieze de avantajele serviciilor Xerox de externalizare a proceselor de business, incluzand servicii de customer care in 175 de centre si deservind clienti in mai mult de 30 de limbi straine.


„Invoco se va integra perfect cu operatiunile noastre curente, pe masura ce extindem prezenta in materie de servicii de externalizare a proceselor de business in Germania si aplicam strategia noastra europeana de customer care. Scopul nostru comun este sa extindem serviciile si operatiunile noastre in toata Europa, atat pentru piete noi, cat si pentru cele locale existente si pentru clienti multinationali”, spune Simon Verzijl, group president Xerox’s commercial business process outsourcing in Europa.


Tranzactia urmareste achizitiile similare de customer care ale Xerox in Europa, incluzand Unamic (in regiunea Benelux) in 2011 si WDS (U.K.) si XL World (Italia), ambele in 2012.


Competentele Invoco de limba germana extind paleta Xerox de limbi straine in care asigura servicii de customer care. Aceste servicii sunt furnizate acum in centre din Anglia, Franta, Olanda, Belgia, Turcia, Cehia, Romania, Italia si Albania.


Echipa de management a Invoco va ramane neschimbata si va continua sa fie condusa de Rainer Diekmann, chief executive officer al Invoco. Dupa incheierea contractului, compania va activa pe piata ca „Invoco, o companie Xerox”.
„Aceasta tranzactie pemite Invoco sa-si dezvolte operatiunile Xerox in Germania si ne ofera oportunitatea de a ne extinde oferta de servicii in tari cu cerinte foarte mari de limba germana, precum Elvetia si Austria”, spune Rainer Diekmann, care a ajutat la fondarea Invoco in 2007.


Cu sediul in Hamburg, Invoco are 1.800 de angajati care asigura expertiza in industria de cablu, permitand Xerox sa adauge inca un domeniu suitei sale de industrii in care este lider in privinta serviciilor de customer care, printre care se numara deja telecomunicatiile, transportul, tehnologia, retail-ul si turismul.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite