Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Enterprise Applications >> Comunicatii >> Stiri si comunicate

Euroweb Romania si-a dublat EBIDTA in 2013

03 Februarie 2014



Profitul operational EBIDTA (inaintea dobanzilor, taxelor si amortizarilor) al Euroweb Romania a inregistrat o crestere de peste 100% la finalul lui 2013, comparativ cu anul precedent, anunta compania.


„Cresterile inregistrate sunt semnificative si ne bucuram ca nu doar ne-am atins obiectivele, dar le-am si depasit. In ultimul an am implementat mai multe schimbari atat in ceea ce priveste echipa, cat si din punct de vedere tehnic, iar efectele benefice se vad clar in rezultatele obtinute. Am inchegat o echipa de vanzari puternica, ne-am concentrat mai mult asupra nevoilor clientilor si impreuna cu departamentul tehnic am reusit sa obtinem cele mai eficiente solutii pentru a veni in ajutorul partenerilor nostri”, a declarat Stuart Evers, CEO Euroweb Romania.


Fata de 2012, portofoliul de clienti al companiei a inregistrat o crestere de aproximativ 6%, majoritatea clientilor orientandu-se spre servicii de internet, date si voce.


„Desi a fost un an dificil, Euroweb a reusit in 2013 sa-si intareasca pozitia in piata si sa castige noi clienti din domenii diverse, de la sistemul financiar bancar, pana la retail, energie si sectorul diplomatic. In acest context economic extrem de complicat am realizat ca daca nu ne extindem aria de expertiza, serviciile oferite si nu venim cu o aboradre proaspata, nu vom avea mari sanse sa atingem obiectivele impuse de Turk Telekom, compania mama. Ne-am repliat, am cautat noi solutii si ne bucuram sa vedem ca toate eforturile noastre au dat intr-un final roade”, a mai spus Stuart Evers, CEO Euroweb Romania.


In cursul anului 2013, Euroweb si-a extins strategia de dezvoltare la nivel european si a devenit furnizor regional pentru mai multe companii care au sediul in Romania, dar au activitati si la nivel international.


„Desi Euroweb avea de mult timp in portofoliu produse de tip cloud sau de tip linii inchiriate internationale, in ultima perioada ne-am bucurat sa vedem ca din ce in ce mai multe companii sunt dispuse sa apeleze la aceste solutii, iar prin infrastructura noastra extinsa am reusit sa acoperim aceste nevoi si sa ne adaptam cererii in crestere pe aceasta nisa. In 2014 avem cateva surprize placute pentru clientii nostri in ceea ce priveste liniile noastre de servicii. Acum suntem in faza finala de testare, insa pana la sfarsitul anului planuim sa aducem cateva elemente noi in piata de telecomunicatii romaneasca si suntem siguri ca, odata lansate, noile produse ii vor ajuta pe clientii nostri sa-si eficientizeze afacerile si sa creasca mai departe. Estimez ca si 2014 va fi un an complicat pentru industria noastra din cauza competitiei intense, eroziunii continue a preturilor si a inflatiei salariilor din sectorul IT. Per total, nu cred ca piata locala de telecomunicatii va inregistra cresteri semnificative, dar suntem siguri ca vom face fata cu succes provocarilor ce ne asteapta, asa cum am facut-o de la declansarea crizei financiare”, a incheiat Stuart Evers, CEO Euroweb Romania.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite