Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> Altele >> Stiri si comunicate

IBM, desemnat liderul Big Data Streaming Analytics

07 August 2014



IBM a anuntat ca Forrester Research a recunoscut IBM ca lider Big Data Streaming Analytics, mentionand faptul ca IBM a inregistrat cea mai ridicata performanta si scalabilitate. De asemenea, Forrester a recunoscut investitiile semnificative ale companiei in cercetare.


Generarea de perspective din volumele mari de date, in timp real, continua sa ramana o prioritate pentru organizatiile care doresc sa transforme afacerea. Datele studiului Forrester au aratat o crestere de 66% a companiilor care utilizeaza streaming analytics, in ultimii doi ani.


Raportul, „The Forrester Wave: Big Data Streaming Analytics Platforms, Q3 2014”, evalueaza sapte furnizori comerciali de solutii big data streaming analytics pentru a analiza starea pietei big data streaming analytics. Raportul a constatat ca big data streaming analytics permite organizatiilor sa „vizualizeze activitatea companiilor in timp real, sa detecteze situatii de urgenta si sa automatizeze actiunile imediate”.


Raportul noteaza ca „IBM InfoSphere Stream este un element industrial esential” si ca „are instrumente de procesare a fluxurilor si instrumente de dezvoltare care pot raspunde eficient situatiilor concrete”. De asemenea, sunt amintite si „investitiile semnificative ale IBM in domeniul cercetarii”.
Statutul IBM de lider al pietei Big Data Streaming Analytics se bazeaza pe evaluarea software-ului InfoSphere Streams. Dezvoltat de IBM Research, InfoSphere Streams parcurge rapid si analizeaza volumele mari de date si varietatile de fluxuri de date din mii de surse pentru a ajuta la imbunatatirea perspectivelor de afaceri si a celor decizionale, permitand analize predictive si cognitive. Tehnologia poate procesa milioane de mesaje pe secunda.


Capabilitatile IBM Big Data si Analytics ajuta la sustinerea transformarii in domenii precum cel energetic, financiar, sanatate si telecomunicatii, in timp ce executivii C-suite – inclusiv CMOs, CFOs si CHROs din industrii utilizeaza IBM analytics pentru a furniza rezultate de business mai bune.
De exemplu, organizatii precum CenterPoint Energy, Celcom Axiata si Emory University Hospital utilizeaza InfoSphere Streams pentru a obtine cunostinte in mod rapid din date pentru a transforma modul in care raspund si reactioneaza la schimbarile rapide de piata.


IBM a investit 24 de miliarde de dolari pentru a construi capabilitatile sale Big Data si Analytics prin intermediul R&D si a celor peste 30 de achizitii. In prezent, peste 15.000 de consultanti analytics, 6.000 de parteneri de afaceri si 400 de matematicieni IBM ajuta clientii sa utilizeze volumele mari de date pentru a transforma afacerile.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite