Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Enterprise Applications >> Comunicatii >> Stiri si comunicate

Parteneriat Facebook, Ericsson si XL Axiata

01 Noiembrie 2014



Ca parte a misiunii Internet.org de a permite conectarea la Internet a doua treimi din populatia lumii care inca nu are acces online, Facebook si Ericsson, in colaborare cu operatorul XL Axiata, au creat o noua metodologie de masurare si imbunatatire a performantei end-to-end a retelei prin simularea utilizarii unor aplicatii Facebook. Proiectul-pilot de optimizare a retelei implementat cu aceasta ocazie a permis imbunatatirea cu 70% a acoperirii pentru aplicatii in retea.


Chris Daniels, vicepresedinte Internet.org, Facebook, a declarat: „Ca parte a eforturilor Internet.org de a asigura acces la Internet pentru toata lumea, Facebook este decis sa lucreze alaturi de parteneri care pot dezvolta instrumente inovatoare si cu care pot face schimb de experiente din industrie. Cu ajutorul metodologiei din acest test, descrisa intr-un white paper, avem acces la un model de imbunatatire a performantei retelei ce poate fi aplicat la nivel mondial de operatori mobili. Astfel, vom asista la o mai buna utilizare a capacitatii si resurselor de retea existente, un element foarte important in misiunea noastra de a diminua diferentele de conectivitate din diferite parti ale mapamondului.”


In Indonezia, 75% dintre utilizatori folosesc retele 2G GSM/ EDGE, desi tara are al patrulea grup de utilizatori Facebook ca marime din lume. Schimbarile din piata sunt reflectate clar in reteaua XL Axiata, care a inregistrat o crestere a traficului de date de 142% in 2013. Conform estimarilor companiei, mai mult de jumatate din cele 62,9 milioane de abonati ai operatorului sunt utilizatori ai serviciilor de date si majoritatea acestora utilizeaza reteaua Facebook.


Cu ajutorul XL Axiata, Facebook si Ericsson au creat o noua metodologie de masurare si imbunatatire a performantei end-to-end a retelei. Proiectul comun a dezvoltat un cadru ce permite evaluarea indicatorilor cheie de performanta in baza simularilor Facebook si corelarea lor cu statistici din retea. Prin acest proces, orice probleme ce apar sunt identificate corect si remediate in interiorul retelei.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite