Technology >> Printing&Imaging >> Stiri si comunicate
Epson Romania: piata de imprimante inkjet a crescut in 2014 cu 10% ca valoare

Valoarea pietei de imprimante inkjet din Romania a crescut in 2014 cu aproape 10%, depasind 5 milioane de euro. Piata a revenit pe crestere din punct de vedere al valorii, pe fondul schimbarii nevoilor clientilor, care s-au orientat catre echipamente avand costuri de exploatare foarte reduse, chiar daca pretul de achizitie al acestora a fost mai mare.
Reducerea costurilor a fost principalul argument luat in calcul de clienti si care s-a aflat anul acesta la baza deciziei de cumparare a unei imprimante. Astfel, preferintele consumatorilor s-au indreptat in 2014 tot mai mult catre imprimantele cu cerneala si, in special, catre cele ITS (cu recipiente de cerneala reincarcabile). Acest tip de imprimante aduce avantaje pe piata printing-ului prin costuri foarte mici si volume mari de imprimare, costurile de tiparire ajungand la numai 10 lei pentru 1.000 de pagini printate.
„Am inregistrat o crestere semnificativa a numarului de imprimante cu recipiente de cerneala reincarcabile vadute. In primele 9 luni ale anului am avut o majorare de aproape 50%. Iar pentru noi acesta este un semn clar ca tehnologia de ultima generatie de care dispun imprimantele Epson, dezvoltata in 50 de ani de inovatie, calitatea produselor, viteza mare de imprimare si costurile foarte mici de exploatare au fost pe masura cerintelor clientilor”, a declarat Simona Decuseara, Country Manager Epson Romania si Bulgaria.
Pe langa aspectul dat de costul pe pagina scazut al imprimantelor ITS, cresterea productivitatii si reducerea timpului pierdut cu reincarcarea au fost alte argumente de care au tinut cont utilizatorii, alaturi de usurinta in folosire a noilor echipamente.
Comportamentul utilizatorilor a inceput sa se schimbe si in legatura cu imprimantele foto, o data ce tehnologia si noile echipamente de printare devin mai accesibile. Spre exemplu, piata imprimantelor foto inkjet care pot tipari pana la dimensiunea A3 s-a dublat in acest an, Epson inregistrand o crestere cu 60% a numarului de unitati vandute.
Pe acest segment, Epson mai comercializeaza in Romania si imprimante de format mare, destinate imprimarii comerciale, centrelor de copiere, retail-ului si educatiei si imprimante POS, pentru printarea diferitelor documente precum chitante, bonuri, facturi sau retete.

Parerea ta conteaza:


