Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Enterprise Applications >> Comunicatii >> Stiri si comunicate

Cisco extinde portofoliul soluțiilor de colaborare

01 Februarie 2015



Cisco a reînnoit, în ultimele 24 de luni, întregul portofoliu de soluții de colaborare. După noile tehnologii de colaborare pentru săli de ședințe și desktop prezentate în 2014, Cisco a lansat cele mai recente sisteme de colaborare.


Seria TelePresence IX5000 oferă o experiență video de colaborare pentru grupuri de la 6 până la 18 oameni aflați în aceeași încăpere. Noile soluții au nevoie de doar jumătate din lățimea de bandă (compresie H.265) alocată sistemelor anterioare cu trei ecrane, iar consumul de energie este mai mic decât al unui uscător de păr (sub 10 MAh).


Fie că utilizatorii se află în picioare sau așezați, combinația unică de trei camere 4K – o premieră în industrie – surprinde continuu întreaga încăpere la calitate UHD. Prelucrarea grafică puternică permite tranziții cursive între oameni și informații, iar imaginile de pe whiteboard sunt controlate digital pentru a oferi participanților aflați la distanță o vedere clară asupra conținutului, fără a fi nevoie de camere suplimentare.
Sistemul poate afișa mai multe prezentări din mai multe surse în același timp. De asemenea, IX5000 oferă o calitate audio superioară – 18 boxe și un subwoofer.
Timpul de instalare este redus la jumătate. Întregul sistem poate fi instalat de 2 oameni în mai puțin de 8 ore – la jumătate față de timpul necesar modelului anterior.


Echipa de design a observat că utilizatorii au nevoie de câteva minute pentru a căuta adaptoarele necesare conectării laptop-urilor la sistemul video. Astfel, echipa a rezolvat această problemă în 2 moduri: mai întâi, prin integrarea aplicației WebEx cu soluția de TelePresence, prezentarea poate fi făcută fără a mai fi nevoie de cabluri – pur și simplu se deschide laptopul, se conectează la rețeaua Wi-Fi, iar prezentarea poate începe. În ceea ce privește întâlnirile în care aplicația WebEX pentru Telepresence nu este folosită, echipa a proiectat un adaptor video universal – o nouă premieră în industrie – care este potrivit pentru orice dispozitiv, Mac sau PC.


Companiile medii și mici au la dispoziție noi instrumente de colaborare, prin Business Edition 6000S (BE6000S), platforma de colaborare completă, integrată într-un router Cisco, ce oferă soluții de voce, video și colaborare, destinată companiilor cu cel puțin 25 de utilizatori.
Astfel, platforma BE6000S oferă instrumente esențiale de comunicare, inclusiv soluții de voce, video și mesagerie instant pentru companiile care au între 25 și 150 de utilizatori. Pentru prima dată, clienții pot beneficia de soluțiile de colaborare integrate într-un Router pentru Servicii Integrate Cisco 2921, având astfel acces la servicii complete de routing, securitate, wireless și colaborare într-un singur dispozitiv. BE6000S este foarte ușor de instalat și de întreținut: această soluție include o interfață intuitivă de management, ce ajută la reducerea costurilor. Platforma BE6000S va fi disponibilă începând cu prima parte a anului 2015.


Cisco prezintă Project Squared, o aplicație de business dedicată echipelor și grupurilor care lucrează împreună. Aceasta oferă acces la chat, video, audio, întâlniri virtuale și partajare de conținut, fie că este vorba despre proiecte individuale, fie că implică activitatea unei echipe sau a unui departament.
Project Squared are la bază Cisco Collaboration Cloud, o platformă de generație următoare aliniată la strategia Cisco Intercloud pentru a oferi cea mai bună experiență de colaborare. Pentru construirea acestei platforme, specialiștii Cisco au ținut cont de tehnologiile și experiențele pe care le-au avut cu produsele și soluțiile anterioare de conferință web, de teleprezență video, comunicații unificate și voce.


Aplicația Project Squared este accesibilă de pe aproape orice dispozitiv și are un design intuitiv, putând fi folosită foarte ușor. Este compatibilă cu browserele web, iar utilizatorii pot accesa aplicația de pe orice computer. De asemenea, permite trimiterea de alerte pe telefon, astfel că membrii echipei rămân conectați, având opțiunea de a primi sau a trimite mesaje și fișiere de oriunde.
Aplicația este compatibilă și cu instrumente importante de business, cum sunt calendarele, Active Directory, WebEx și Box, astfel încât echipele pot fi mai eficiente, folosind deja instrumentele pe care le utilizează în mod uzual și cu care s-au obișnuit.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite