Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Tendințe 2015: Digitalul transformă resursele umane din funcție de suport īn vector strategic

19 Martie 2015




Promovarea brand-ului de companie, din această perspectivă, se face în același spațiu virtual al rețelelor de socializare, cu o tendință de utilizare preponderentă a rețelelor de socializare personale (Facebook, Twitter) pentru employer branding și job advertising. Facebook găzduiește peste 42 de milioane de pagini, cu 10 sau mai multe like-uri. În acest timp, rețelele de socializare profesionale (de exemplu LinkedIn, unde, la fiecare secundă, se înregistrează două noi conturi) rămân spațiul cel mai eficient pentru sourcing. Ca terminal de comunicare, mobilul se anunță marele pariu al lui 2015. Ținând cont că în 2016 se preconizează că numărul de smartphone-uri va depăși populația globului și că doar 26% dintre angajatorii aflați în Forbes 500 oferă o platformă de mobil pentru aplicare la joburi, potențialul este evident.

Sursă cifre: http://www.blogging4jobs.com/hr/2015-strategies-and-trends-for-the-hr-professional/#hk1pvqkTKlOBLSmq.97



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite