Enterprise Applications >> Contact | Call Center >> Stiri si comunicate
Premiu pentru Nuance la Romanian Contact Center Awards
Compania Nuance Communications, Inc. a fost premiată cu trofeul categoriei Best Technology Solution Provider pentru soluția sa de voce, la ediția din acest an a Romanian Contact Center Awards. Competiția își propune recunoașterea companiilor cu cele mai bune performanțe de pe piața de contact center.
„România este o piață cheie pentru Nuance și suntem foarte încântați că tehnologiile pe care le-am implementat local sunt recunoscute de experți în domeniu. Acest lucru reprezintă o validare a eforturilor pe care le-am făcut împreună cu partenerii noștri pentru a livra cele mai bune tehnologii pentru clienții și companiile de pe piața din România. Este plăcerea noastră să colaborăm cu specialiști români, care sunt foarte dedicați, și suntem bucuroși că împreună am obținut cele mai bune rezultate în impelementarea tehnologiilor pe care le oferim, în beneficiul atât al companiilor, cât și al clienților”, a declarat Peter Martis, Regional Manager, Sales & Business Development Central Europe &Balkans, Nuance Communications.
Soluția de voce premiată integrează două tehnologii inovatoare: identificarea vocală (Voice Biometrics Authentication) și înțelegerea exprimării libere (Free Speech Call Steering). Cele două soluții sunt concepute pentru a îmbunătăți operativitatea și productivitatea call center-ului companiilor, precum și eficiența costurilor.
Împreună cu ING Bank România, Nuance a lansat pentru prima dată pe piața locală serviciul Voice Biometrics, prin Maria, asistentul personal virtual. Tehnologia a revoluționat și redefinit piața românească de call center și interacțiunea dintre client și operator. Apelanții sunt acum preluați imediat și se pot identifica prin vocea lor, iar astfel cererile lor sunt rezolvate rapid.
Competiția Romanian Contact Center Awards, organizată de Marketing Insiders Group, pune în lumina reflectoarelor cele mai bune companii și tehnologii prezente pe piața românească de contact center.
Parerea ta conteaza: 





























UVT, catalizator al mișcării academice timișorene, își urmează calea spre cunoașterea aprofundată și trecerea către tehnologiile viitorului și ale noilor generațiiUniversitatea de Vest din Timișoara este astăzi cea mai dinamică instituție de învățământ superior din România, o universitate care se...








Experienta cu Contact Centerul influenteaza nivelul de experienta al clientilor