Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> Altele >> Stiri si comunicate

Oracle: Aplicațiile mobile devin cartea de vizită a companiilor

01 Iulie 2015



Un nou studiu Oracle relevă faptul că aproape 55% din membrii generaţiei Millenials susţin că o experiență neplăcută cu aplicaţiile mobile ale unei companii reduce şansele ca ei să folosească produsele sau serviciile acesteia.

Potrivit raportului global, Millenials și mobilitatea: cum pot atrage business-urile generația aplicațiilor, 39% dintre Millenials sunt mai puţin înclinaţi spre a recomanda altora produsele sau serviciile unei companii care nu generează o experienţă plăcută prin intermediul aplicaţiilor mobile, iar 27% admit că acest factor i-ar determina să acorde chiar și o notă negativă produselor sau serviciilor acelei companii.

Aceste rezultate arată că o companie care nu poate oferi clienților actuali sau viitori o interacţiune mobilă plăcută, care să reflecte valorile brandului, riscă alienarea generației Millenials, în timp ce competiția îi atrage cu o ofertă mobilă mai convingatoare.

Raportul arată de asemenea, că generaţia Millenials nu este atrasă de comunicări nesolicitate prin notificari Push care nu sunt relevante pentru nevoile lor individuale, dar sunt mulţumiţi de serviciile de suport cu valoare adăugată prin comunicare, pe care unele companii le oferă.

73% apreciază posibilitatea de a cumpăra produsul sau serviciile unei companii folosind o aplicație mobilă. Totodată, 71% apreciază posibilitatea de a achita facturi pentru diverse servicii, iar 65% apreciază posibilitatea de a raporta unei companii probleme sau plângeri prin intermediul unei aplicații mobile.

În acest context, mai mult de jumătate (56%) preferă să nu primească notificari Push. Același procentaj reacționează rar la notificarile Push pe care le primesc, chiar dacă aproape 50% dintre aceștia admit că notificările respective sunt personalizate.

Aproape de trei ori mai mulți membri ai generaţiei Millenials din regiunea APAC (Asia-Pacific) evaluează aplicațiile de lucru sau de securitate ca „must-have”, comparativ cu cei din regiunea EMEA. În plus, dacă milenialii din întreaga lume au descărcat fiecare în medie între 20 şi 25 de aplicații pentru mobil, 40% din APAC au plătit la fel de mult pentru cinci din aceste aplicații, comparativ cu aproximativ 25% din EMEA și America de Nord.

La scară globală, studiul relevă o discrepanță între folosirea aplicațiilor pentru smartphone și cele pentru tabletă în rândul generaţiei Millenials. În vreme ce tinerii folosesc tablete la o scară considerabilă, smartphone-ul rămâne dispozitivul preferat pentru a accesa aplicațiile mobile.
De exemplu, 61% dintre membri generaţiei Milenials au postat pe internet conținut media folosind o aplicație pentru smartphone. Vorbind despre transferul de bani, 48% au folosit o aplicație de smartphone pentru asta şi doar 22% au ales aplicațiile pentru tablete.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite