Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> IT&C >> Stiri si comunicate

SAP creste pe segmentele Cloud si SAP HANA

28 Iulie 2015



SAP a anunțat rezultatele financiare pentru trimestrul doi și pentru primele șase luni din acest an, înregistrând încă o dată creșteri puternice pe segmentul cloud. În perioada aprilie-iunie 2016, veniturile din subscrieri cloud și servicii de suport au crescut cu 129%, ajungând la 555 milioane euro (exprimate non-IFRS, la curs valutar constant). Noile cereri de soluții în cloud, un indicator cheie pentru succesul SAP în domeniul vânzărilor de profil, au crescut cu 162% în trimestrul doi, ajungând la 203 milioane euro. De asemenea, compania a înregistrat o creștere puternică și pe segmentul cloud și software, veniturile non-IFRS înregistrând o creștere cu 21%, la peste 4 miliarde de euro, în timp ce profitul operațional non-IFRS a crescut cu 13%, la 1, 39 miliarde de euro.
„Când vorbesc cu alți directori executivi, toți sunt în căutarea unor soluții pentru a digitaliza afacerea pe care o conduc și de a crea noi modele de business", a declarat Bill McDermott, CEO SAP.Compania SAP este în creștere pentru că avem o viziune completă asupra modulului simplu în care se poate realiza tranziția către un business digital. Sunt încrezător că strategia noastră de a oferi o platformă, aplicații și rețele de afaceri este exact ceea ce au nevoie clienții SAP".
„Creșterea din trimestrul al doilea în ceea ce privește cererile noi de cloud a fost semnificativ mai mare decât în primul trimestru, iar acest impuls se observă la nivelul întregului portofoliu de soluții software și cloud
", a declarat Luka Mucic, directorul financiar SAP.Performanța înregistrată la nivelul profitului operațional începe să reflecte modul în care am transformat business-ul SAP pentru a fi pregătit pentru viitorul tehnologiei. Suntem pe cale de a atinge pe deplin perspectivele noastre anuale de afaceri".
Companiile au apelat tot mai mult la soluțiile SAP Cloud în vederea gestionării angajaților, numărul clienților pentru soluțiile de HR crescând cu 87%, în doar 12 luni. SAP a înregistrat de asemenea o creștere puternică a cererii și pe segmentul soluțiilor de Customer Engagement și eCommerce, cererea pentru astfel de soluții înregistrând o creștere de trei cifre.
Creșterea puternică a ratei de adopție a tehnologiei SAP HANA confirmă faptul că această platformă pentru aplicații de business în timp real este un factor-cheie în gestiunea afacerilor în economia digitală. În al doilea trimestru din 2015, numărul clienților SAP HANA a depășit 7.200, comparativ cu 3.600 în aceeași perioadă a anului trecut. De asemenea, pachetul de soluții business SAP S/4HANA a atras mai mult de 530 de clienți noi într-un singur trimestru. Astfel, de la 370 de clienți la sfârșitul primelor 3 luni din acest an, acum sunt peste 900 de clienți care utilizează acest pachet de soluții SAP, fiind un catalizator major în adopția tehnologiei HANA de către toate industriile și în toate regiunile.
SAP a înregistrat rezultate foarte bune în regiunea EMEA, unde veniturile din cloud și software, exprimate non-IFRS, au crescut cu 10%. Veniturile din subscrieri cloud și servicii suport exprimate non-IFRS s-au majorat cu 94%, cu o creștere de 3 cifre în ceea ce privește cererile noi. Creșteri puternice pentru SAP în cadrul EMEA au fost înregistrate în special în Orientul Mijlociu, Germania, Franța și Marea Britanie.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite