Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> Servicii >> Stiri si comunicate

18 ani de servicii Xerox in Romania

30 August 2015



Xerox aniverseaza 18 ani de cand ofera solutii complete pentru optimizarea fluxului de lucru cu documentele companiilor de toate dimensiunile si clientilor individuali din Romania.

„Noi, la Xerox, am anticipat in permanenta evolutia pietei si nevoile clientilor nostri, prin urmare suntem prima companie din tara care, la sfarsitul anilor ‘90, am venit cu servicii privind managementul documentelor si al proceselor de business. Astazi, la aniversarea majoratului, suntem unul dintre cei mai importanti jucatori din acest segment de pe piata locala, toata suita de servicii oferite de noi avand la baza un portofoliu extins de tehnologii de ultima generatie, echipamente multifunctionale complexe si instrumente software avansate”, a spus Gabriel Pantelimon, General Manager, Xerox Romania.

In prezent, Xerox ofera o gama larga de servicii, de la cele de management al documentelor pentru mediul de birou, la scanarea si arhivarea tuturor documentelor pe care le folosesc companiile pentru comunicarea interna si externa. Utilizand aceste servicii, companiile obtin reduceri de costuri de pana la 30% si pot sa isi scada impactul asupra mediului cu pana la 90%.

„In ultimii ani, nu numai companiile mari, dar din ce in ce mai multe intreprinderi mici si mijlocii au realizat ca folosind serviciile de management al documentelor nu doar isi usureaza activitatea zilnica, ci isi reduc costurile si isi cresc productivitatea pe termen lung”, a adaugat Gabriel Pantelimon, General Manager, Xerox Romania.

Astfel, in 2012, Xerox a lansat Xerox Partner Print Services (XPPS), un program care ofera sprijin IMM-urilor prin intermediul retelei de parteneri acreditati. Afacerile mici si mijlocii au acces la tehnologii performante, la suport tehnic permanent si la sisteme de control si securizare a datelor.

Un an mai tarziu, Xerox a introdus serviciile de marketing si comunicare, care urmaresc sa optimizeze procesul de comunicare si sa reduca semnificativ costurile prin eficientizarea, automatizarea si administrarea intregii activitati, folosind tehnologiile, instrumentele software si solutiile complexe din portofoliul companiei.

In 2014, Xerox a lansat o noua abordare privind serviciile sale de management al documentelor, structurata in trei etape: evaluare si optimizare, securizare si integrare, automatizare si simplificare. Procesele si instrumentele propuse in fiecare stadiu ajuta companiile sa lucreze mai inteligent, sa isi creasca nivelul de productivitate, sa comunice mai usor cu clientii si sa utilizeze informatiile mai eficient, totul pentru pentru a-si gestiona mai bine afacerea.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite