Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> IT&C >> Stiri si comunicate

Teamnet dezvolta solutii pentru managementul serviciilor efectuate cu tehnologia NFC

06 Septembrie 2015



Teamnet dezvoltă soluții avansate în domeniul NFC (Near Field Communication), prin care încurajează creșterea gradului de adopție a acestui tip de tehnologie în România. Compania realizează în prezent o platformă tehnologică integrată de tip Trusted Service Manager care va sprijini furnizorii să ofere consumatorilor servicii bazate pe tehnologia NFC mai simplu și mai rapid.

Platforma realizată de Teamnet își propune să integreze într-un punct unic serviciile prestate de entități precum bănci, lanțuri de magazine, operatori de telefonie mobilă sau operatori de transport și să medieze accesul și managementul instrumentele de plată puse la dispoziția consumatorilor.

Această inițiativă este rezultatul unui proiect amplu de cercetare și inovație - “Dezvoltarea unei platforme tehnologice de furnizare a serviciilor efectuate cu tehnologia NFC” - desfășurat în perioada septembrie 2013 – septembrie 2015 și finanțat prin Programul Operațional Sectorial pentru Creșterea Competitivității Economice.

Până în 2018, numărul telefoanelor mobile dotate cu tehnologie NFC este estimat să atingă 1,9 miliarde la nivel mondial, comparativ cu 278 de milioane anul trecut, conform unui studiu realizat de compania de cercetare IDATE în 2014. Totodată, valoarea tranzacțiilor efectuate prin tehnologia NFC va crește în următorii trei ani până la 53,8 miliarde de euro. În România, un studiu GfK arată că 10% dintre consumatori efectuează deja plăți cu telefonul mobil, iar 27% susțin că sunt interesați de această metodă alternativă de plată.

Platforma de furnizare a serviciilor bazate pe tehnologie NFC urmează să fie finalizată din punct de vedere tehnic în septembrie 2015.

Teamnet investește anual peste 10% din cifra de afaceri în proiecte de cercetare și dezvoltare.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite