Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Comunicarea, un vector strategic al dezvoltării profesionale şi instituţionale

28 Septembrie 2015




Destinul nostru personal este marcat adesea de felul în care reușim să comunicăm. Bibliografiile pot determina biografii, iar informațiile și mesajele puternice revoluții și schimbări în profunzime. Poate avea comunicarea un astfel de impact pentru destinul unui instituții? În ce măsură o instituție eminamente inovativă precum UEFISCDI și-a câștigat acest statut pe baza componentei de comunicare specializată, dar și a abilităților fiecărui membru în parte?
În campaniile de promovare ale unui brand, întâlnim din ce în ce mai frecvent ”storytelling-ul”. La noi a spune povestea care stă în spatele fiecărui proiect, platformă sau eveniment a venit firesc. Pentru ca un proiect să prindă contur, să transpunem în practică o idee, discutăm, fundamentăm cu argumente fiecare ipoteză, dezbatem, adăugăm din know-how-ul dobândit în proiecte anterioare, iar toate acestea răzbat dincolo de formă, ajung să spună o poveste. Așa cum orice poveste despre ”idei pentru oameni și oameni pentru idei” are personaje care îl ajută pe povestitor să transmită mesajul poveștii, așa și în cazul nostru, avem oameni care prin expertiza, experiența și dorința de a planta ”semințe pentru viitor” fac diferența, iar prezentarea, vizibilitatea lor sunt esențiale, este modul nostru de a spune că ei contează. Încercăm să asociem mesaje simple pentru fiecare poveste, dar suficient de motivante ca să determine o anumită reacție în rândul ”cititorilor”.

Ce provocari urmează în perioada următoare pentru echipa de comunicare? Ce vă propuneți să îmbunătățiți, să inovați?
Poate mai mult decât orice altă componentă, schimbările și trendurile din PR impun o abordare multidimensională bazată pe conținut relevant, centrată pe educare, pe nevoi, pe diversificare. Așa cum știți, ne plac provăcările şi din această perspectivă vom continua să concepem și să susţinem campanii menite să crească vizibilitatea capitalului uman, bazate pe evidențe: profesionalism și rezultate. Nu vom neglija nici componenta care până la urmă ține de un plan al evoluției și al continuității, cea a promovării proiectelor/programelor pe care le implementăm.

Pentru perioada imediat următoare, pregătim un nou site instituțional, care să fie mult mai adaptat nevoilor publicului nostru țintă, mai facil de vizitat (interogat), updatat noilor tendințe (mobile oriented architecture). O altă noutate este portalul Brain Romania 3.0, o platformă digitală de tip social network prin care ne dorim să valorificăm inteligența românească din mediul academic și, prin extensie, cel științific. Ne adresăm studenților, profesorilor, cercetătorilor, antreprenorilor și profesioniștilor care pot revoluționa, prin forța ideilor lor.

Vă invităm să ne fiți alături, cu siguranță vom scrie o poveste frumoasă împreună!



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite