Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> Servicii >> Stiri si comunicate

Blue Point Call Center anunta o crestere de 68% a cifrei de afaceri

28 Septembrie 2015



Blue Point, companie romaneasca de servicii call center, a inregistrat o crestere de 68% a cifrei de afaceri in primele 8 luni ale anului 2015.

Blue Point a inregistrat o cifra de afaceri de 6,3 milioane de lei pentru primele 8 luni ale anului 2015, in conditii de profitabilitate. Industriile din care au provenit cele mai multe solicitari de servicii call center in perioada ianuarie-august 2015 au fost telecom, banking si pharma.
Primele 8 luni ale anului 2015 au adus pentru companie si o crestere cu 60% a numarului de angajati fata de perioada similara a anului 2014. In prezent, Blue Point are o echipa formata din 210 persoane.

Ca urmare a strategiei de dezvoltare si extindere a companiei, Blue Point s-a mutat intr-un sediu nou aflat in sudul capitalei, pe Soseaua Oltenitei. Investitia, de ordinul zecilor de mii de euro, a fost sustinuta din profitul companiei si din fondurile proprii ale asociatilor. Noul sediu are o suprafata de 1.500 de mp.

Pentru anul 2015, compania estimeaza o crestere de peste 20% a cifrei de afaceri, cu o rata a profitului care va atinge pragul de 20%.
Reprezentantii Blue Point preconizeaza ca domeniile care prezinta cel mai mare potential de dezvoltare in urmatorii ani pentru industria de call center sunt telecom, banking si retailerii online.

O tendinta importanta identificata de companie in randul industriei este si abordarea multichannel, prin care companiile de call center vin in intampinarea consumatorilor prin crearea unei experiente unitare pe toate canalele de comunicare aflate la dispozitia acestora.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite