Enterprise Applications >> CRM >> Stiri si comunicate
Funcţionalităţi CRM inteligente pentru companii mici şi medii
CAS a lansat versiunea X10 a solutiei CASgenesisWorld, care aduce un design inteligent, funcții de asistență virtuală inteligentă, automatizări la nivel de marketing și securitate ridicată a datelor personale și ajută companiile mici si medii la creşterea eficienţei şi îmbunătăţirea relaţiilor cu clienţii. Noua versiune a CAS genesisWorld, disponibilă în România printr-o reţea cu 15 parteneri, oferă o gamă bogată de funcționalități care să permită companiilor mici şi medii o concentrare a atenţiei asupra proceselor de vânzări şi relaţii cu clienţii. „Noua versiune vizeaza cu precădere accelerarea şi automatizarea proceselor care contribuie la satisfacerea tuturor cerinţelor clienţilor”, afirmă Mircea Prelipceanu, Head of Internaţional Sales în cadrul CAS Software. „Asistenți inteligenți, interfaţă de utilizator personalizabilă, noi module şi funcţionalităţi precum şi tehnologia SmartDesign, premiată în 2018, fac din CAS genesisWorld X10 un instrument foarte puternic pentru companiile centrate pe relația cu clienții”.
Căutări bazate pe Inteligență Artificială și experiență unitară indiferent de platformă
Una dintre funcțiile esențiale in noua versiune, Picasso Search are la baza afirmațiile celebrului Pablo Picasso „eu nu caut, eu găsesc”. Asistentul digital oferă utilizatorului informaţii relevante corelate cu activitatea acestuia şi câmpurile accesate. Pe baza algoritmilor de Inteligenţă Artificială, Picasso Search colaborează cu angajatul şi îi oferă proactiv informaţii complementare în legătură cu întâlnirile, documentele, oportunităţile, sarcinile sau contactele accesate. De asemenea, cu ajutorul tehnologiei SmartDesign®, pentru care CAS Software a primit German Design Award ediția 2018, utilizatorii vor beneficia de o experienţă unitară indiferent de dispozitivele utilizate. Pe smartphone, tableta sau laptop, echipele de teren vor avea la dispoziție aplicații care arată și funcționează similar, cu interfeţe care asigură continuitatea şi acces la cele mai relevante informații si lucru liber de oriunde acestia s-ar afla identic cu lucrul din birou.
Datele importante sunt accesibile şi fără conexiune la Internet
Funcţionalităţile offline au fost extinse la noua versiune. Astfel o vizită la un client poate fi pregătită şi fără acces la internet, utilizatorul având la dispoziţie informaţii despre contracte, produse utilizate, proiecte derulate etc. De asemenea, în timpul întâlnirilor detalii legate de cantităţi, preţuri sau discounturi pot fi extrase din oportunităţi şi inserate în ofertele comerciale. Aplicația mobilă permite semnătura digitală, editarea documentelor arhivate chiar dacă accesul la internet este întrerupt.
Conformitate cu GDPR
De la intrarea în vigoare a GDPR (General Data Protection Regulation) companiile fac eforturi intense pentru asigurarea compliantei cu cerinţele de procesare şi stocare securizată a datelor personale.
CAS genesisWorld X10 oferă suport pentru trasarea unor procese de business care respecta cerinţele GDRP, de la solicitarea acordului până la ştergerea automată a datelor dacă păstrarea acestora nu mai are justificare legală sau clientul a definit un termen limită.
Configurator de produse - CPQ
Noul Configurator de produse permite generarea rapidă a ofertelor comerciale, printr-un calcul rapid intuitiv al componentelor fiecarui produs si a preţurilor acestora. Este vorba despre un modul foarte configurabil şi care acoperă cele mai complexe portofolii de produse, în funcţie de modele, versiuni, caracteristici specifice etc. Ofertele vor fi exportate automat ca PDF, iar utilizatorii vor putea atașa diverse documentații tehnice, propuneri de plată și finanțare (leasing, spre exemplu).
Tags: CRM, relatii cu clientii, CAS CRM, sistem CRM
Parerea ta conteaza:
(0/5, 0 voturi)