Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

ITIL, solutie ideala, dar cu adaugiri

19 Noiembrie 2006




Un alt aspect interesant al studiului citat, este acela ca 41% dintre respondenti au indicat faptul ca ITIL le-a permis o mai buna urmarire a indicatorului RoI.


Concluzii si sfaturi


Iata, succint, concluziile si sfaturile dlui Rangu în urma acestei experiente de 3 ani extrem de complexe:


* o astfel de implementare a trecut prin toate fazele de rejectie, nemultumire, birocratie


* primele rezultate au devenit vizibile (credibile si masurabile) abia dupa 3 ani


* pentru integrarea Service Managementului cu Project Managementul a fost nevoie de suport extern pentru implementare, respectiv consultanti specializati


* abordarile nu trebuie sa fie ambitioase


* trebuie sa se obtina suportul intern


* trebuie obtinute succese mici pentru a putea fi prezentate


* trebuie implicati utilizatorii, beneficiarii finali



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite