Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Analytical CRM, solutia valorificarii superioare a clientilor

24 Februarie 2007





Oferta diversificata


Principalele functii ale unei solutii de tipul CRM analitic, acopera urmatoarele zone:


- cunoasterea detaliata a clientilor, atribuirea acestora de calificative care permit segmentarea si crearea grupurilor tinta


- dezvoltarea, pornind de la baze de date clienti, de „antrepozite de informatii“ (Data Warehouse)


- optimizarea operatiunilor de scoring, profiling etc.


- masurarea valorii clientilor.


Prin integrarea datelor in structuri complexe precum Data Warehouse se pot realiza analize aprofundate folosind instrumentul OLAP (On Line Analytical Processing). Se pot realiza astfel analize bazate pe diferite dimensiuni si metrici, rezultand asa-numitele „cuburi de date“ (datacubes), analize focalizate prin cresterea nivelului de detaliere sau al nivelului de generalizare, se pot aplica diferite instrumente statistice schimband metricile utilizate atc.


Radu Ghitulescu



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite