Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

PMSolutions - profil de companie ,,Valoare prin inovare, tehnologie şi transformare,,

15 Decembrie 2007




1. Project Management pentru implementarea unor proiecte IT


Între anii 2003 şi 2005 am realizat management-ul proiectelor derulate de grupul S&T pentru implementarea sistemelor MIS (Management Information System) şi GIS (Geographical Information System) pentru Transelectrica, proiecte finanţate prin programul PHARE cu 2,5 mil. Euro.


Un alt proiect de referinţă este cel derulat împreună cu Intergraph Computer Services între iulie 2005 şi decembrie 2007, în care PMSolutions a furnizat serviciile de project & quality management pentru realizarea unui Sistem Informatic Integrat de Gestiune a Datelor Geospaţiale în cadrul Primăriei Municipiului Braşov. Cu un buget de 1,5 mil. Euro, proiectul a realizat integrarea totală a sute de procese de lucru din cadrul Primăriei, automatizând activităţile şi eficientizând schimbul de informaţii între departamente.


Experienţa de implementare a unor sisteme IT operaţionale pentru Transgaz a fost argumentul hotărâtor pentru alegerea PMSolutions ca furnizor al serviciilor de Project Management pentru implementarea unui instrument software de „Analytical Risk Management” pentru Romgaz, într-un proiect derulat de SAS Institute.


2. Consultanţă pentru definirea unor proiecte IT


Un proiect de referinţă prin anvergura investiţiei rezultate a fost Studiul de Fezabilitate pentru Sistemul Integrat de Securizare a Frontierei de Stat a României, pentru care PMSolutions a contribuit la definirea subsistemului IT, într-un proiect de consultanţă derulat de BearingPoint GmbH. Proiectul rezultat are un buget de peste 600 mil. Euro şi este în acest moment în curs de implementare.


În anul 2006, am început colaborarea cu ANOFM (Agenţia Naţională pentru Ocuparea Forţei de Muncă), într-unul dintre proiectele de cea mai mare importanţă pentru viitorul serviciului public de ocupare din România. Beneficiind de un sistem informatic de anvergură naţională, cu peste 3.000 de utilizatori în 260 de unităţi teritoriale şi pe fondul unei crize generale de informaticieni la nivel naţional, conducerea ANOFM a decis să analizeze posibilitatea de externalizare a serviciilor informatice către o organizaţie specializată care să dispună de resursele (umane şi materiale) necesare întreţinerii şi modernizării sistemului actual. PMSolutions a fost selecţionată de ANOFM pentru a realiza o Analiză a Sistemului Informatic actual şi a Oportunităţii Externalizării Serviciilor Informatice. Analiza a inclus atât identificarea problemelor existente, de natură tehnică, operaţională şi organizaţională, cât şi proiectarea componentelor viitorului sistem informatic. De asemenea, a fost realizată o analiză complexă cost-beneficiu care a luat în considerare atât recuperarea investiţiei financiare, cât şi aspecte de oportunitate, risc şi calitate. După aprobarea Strategiei de Externalizare de către Consiliul de Administraţie al ANOFM, PMSolutions a colaborat cu ANOFM pentru pregătirea Documentaţiei de Licitaţie necesară pentru demararea procesului de achiziţie.


De asemenea, sunt încântat de faptul că investiţia pe care am făcut-o în conştientizarea importanţei serviciilor de consultanţă pentru definirea proiectelor IT derulate în administraţia publică locală se concretizează. Astfel, în luna decembrie am finalizat Studiul de Fezabilitate pentru realizarea Sistemului Informatic Integrat al Primăriei Alba Iulia, iar în luna ianuarie 2008 vom demara împreună cu Primăria Municipiului Bucureşti Studiul de Fezabilitate pentru realizarea Bazei de Date Fiscale Unice la nivelul Municipiului Bucureşti.


3. Alte servicii de consultanţă IT


În anul 2004, PMSolutions a demarat colaborarea cu ANIAP (Asociaţia Naţională a Informaticienilor din Administraţia Publică), care s-a concretizat în anii care au urmat într-un adevărat parteneriat pentru promovarea informatizării eficiente a administraţiei publice locale. Câteva dintre proiectele derulate împreună cu ANIAP au fost:
- Realizarea Ghidului Metodologic pentru Management-ul Proiectelor Informatice derulate în Administraţia Publică din România;
- Sesiuni de instruire în Project Management pentru membrii ANIAP;
- Auditul unor proiecte derulate în administraţia publică locală.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite