Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

AnytimeCRM 3.0 – excelenţa în interacţiunea cu clienţii

16 Decembrie 2007



AnytimeCRM – Customer Support este o aplicaţie pentru managementul relaţiei cu clienţii care ajută departamentele de suport să atingă excelenţa în interacţiunea cu clienţii, în toate punctele cheie, în condiţiile scăderii costurilor de operare.


Într-o economie în creştere unde competiţia directă este din ce în ce mai acerbă, o forţă de vânzări puternică şi serviciile de Customer Support fac diferenţa şi devin cheia unor vânzări constante şi predictibile.
Ca manager de suport puteţi atinge obiectivele de suport tehnic strâns legate de obiectivele de business, utilizând următoarele strategii:
• scăderea timpului de rezolvare a incidentelor;
• reducerea situaţiilor de rework;
• scăderea costurilor de operare prin eficientizarea interacţiunii cu clienţii;
• creşterea valorii companiei prin imaginea proiectată către client;
• transformarea clienţilor ocazionali în clienţi permanenţi;
• obţinerea flexibilităţii prin interfaţarea bazată pe standarde deschise cu alte aplicaţii IT existente.
AnytimeCRM vă ajută să implementaţi aceste strategii printr-o definire flexibilă a proceselor de suport, astfel încât să puteţi răspunde realităţilor pieţei şi să atingeţi mai uşor obiectivele organizaţiei.
Ce obţineţi în urma implementării AnytimeCRM Support?
• Acces rapid la informaţii structurate. Prin definirea de cazuri noi de către operatorul de suport, definirea de cozi noi de către administrator, precum şi a drepturilor de acces la cozi, aveţi o imagine clară asupra status-ului interacţiunilor cu clienţii. Se permite în felul acesta identificarea şi urmărirea cazurilor după criterii date.
Se permite capturarea informaţiilor din multiple canale: email, telefon, contact direct prin front office într-o singură bază de date.
• Scăderea costurilor operaţionale
Managementul structurat al interacţiunilor şi al cazurilor vă permite să scădeţi costurile prin eficientizarea proceselor. Prin mutarea unui caz într-o altă coadă sau alocarea cazului către o persoană anume, se decongestionează cozile sau persoanele implicate în activităţi solicitante, câştigând în acelaşi timp resurse disponibile pentru alte proiecte şi task-uri.
• Optimizarea activităţii
- Prin înlocuirea metodelor de lucru nestructurate (hârtie, fişiere excel, email) câştigaţi timp dedicat unor activităţi repetitive.
- Prin ataşarea e-mail-urilor, notelor şi documentelor direct cazurilor, precum şi prin convertirea e-mail-urilor direct în cazuri, veţi putea petrece mai mult timp luând decizii, nu căutând informaţii.
- Organizarea şi gestiunea facilă a informaţiilor, prin accesul la o bază cu FAQ
• Automatizarea proceselor prin funcţionalitatea de workflow, ce vă permite să creaţi seturi de reguli pentru procese ce urmează tipare des întâlnite. Vă puteţi concentra astfel pe cazurile dificile sau deosebite, automatizând în acelaşi timp o parte dintre cele ce îşi găsesc rezolvări comune.
• Orientare către client. Utilizând aplicaţia CRM ajutaţi departamentul de Customer Care să ofere servicii de calitate clienţilor printr-un acces rapid la experienţele trecute. Aplicaţia înregistrează în detaliu modificările la nivel de caz pentru o trasabilitate completă. Se oferă un grad ridicat de satisfacere a clienţilor printr-un timp de răspuns conform SLA-ului agreat (bazat pe: client, severitate, prioritate, programarea serviciului)
• Vedere de 360° asupra interacţiunilor cu clienţii.
Puteţi extrage din aplicaţie rapoarte operaţionale şi de management care să vă ofere o imagine rapidă asupra activităţii dumneavoastră. Rapoartele detaliate asigură informaţiile necesare pentru evaluarea modalităţilor de rezolvare a interacţiunilor şi cazurilor de suport.
Alocarea de task-uri pe caz vă permite să controlaţi activitatea desfăşurată şi să luaţi decizii rapide ; prin înregistrarea efortului (în muncă) cheltuit pentru finalizarea unui caz sau a unui task, aveţi o imagine de ansamblu a resurselor consumate pe activităţi specifice; prin integrarea între diferitele nivele de suport şi între departamente, obţineţi controlul asupra întregii activităţi.
• Creşteţi cifra de afaceri:
Creşteţi numărul vânzărilor, prin cross-selling şi up-selling; nu mai pierdeţi lead-uri, este o interdependenţă cu departamentul de vânzare.


Marian Ştirbescu
Sales & Marketing Manager - Advantage Software Factory

sales@asf.ro
www.asf.ro


Mediul de afaceri dinamic face necesară reducerea timpului de lansare către piaţă a produselor şi serviciilor noi (time-to-market), implicit a implementării unor fluxuri de suport noi şi schimbarea celor existente, într-o manieră cât mai rapidă. În acest sens, este necesar ca procesele de suport clienţi să poată fi configurate într-o manieră flexibilă în funcţie de specificul fiecărei industrii.
Ştefan Păun – Director General Advantage Software Factory



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite