Crystal Sistem - Companie romānească cu dezvoltare europeană
Informatica românească a început în ultimii ani să fie una din industriile locale cu o expansiune remarcabilă la nivel european şi internaţional. Compania Crystal System a reuşit să îşi extindă activitatea atât în Occident cât şi în Europa de Est. Cheia succesului o reprezintă calitatea ridicată a resurselor umane locale şi a învăţământului informatic românesc.
Strategie de succes
Pentru a putea oferi servicii de calitate, Crystal System foloseşte un program integrat de formare a consultanţilor săi prin metode moderne de knowledge management. Oferirea de servicii de calitate clienţilor este o condiţie obligatorie pentru a avea succes în domeniul consultanţei. Crystal System a înteles să răspundă acestei exigenţe prin implementarea unor procese de knowledge management şi knowledge sharing moderne şi deosebit de eficiente.
Creştere anuală de 50%
În ultimii ani volumul activităţilor Crystal System s-a dezvoltat puternic crescând anual cu aproximativ 50%, cifră care depaşeşte cu mult creşterea medie a companiilor similare. Calitatea serviciilor şi seriozitatea în relaţia cu clienţii au permis atragerea constantă de noi beneficiari ai serviciilor de consultanţă oferite de Crystal System.
Expansiune geografică
Ca urmare a extinderii bazei sale de clienţi, Crystal System are reprezentanţe în Europa de Vest în Italia la Torino, în Belgia la Bruxelles şi în Elveţia la Lugano. La acestea se adaugă şi biroul central al companiei din Bucureşti alături de punctele de lucru din Galaţi şi Baia Mare. Reprezentanţa din Chişinău, Republica Moldova, a cunoscut o dezvoltare considerabilă în ultimul an. Cele 7 birouri ale companiei găzduiesc peste 120 de angajaţi ce deservesc mari companii din Europa de Vest, SUA şi Rusia. Echipa acoperă peste 12 limbi de mare circulaţie. Toţi consultanţii vorbesc limba engleză.
Orientare pe calitate
Asigurarea calităţii prin folosirea completă a unei metodologii de lucru este una din valorile fundamentale ale companiei Crystal System. Simplă şi eficientă metodologia Crystal System susţine calitatea.
Clienţi internaţionali
Crystal System deserveşte preponderent mari companii internaţionale precum IBM, Accenture, Capgemini, Atos-Origin, SAP, Oracle, Pirelli, FIAT, DeLonghi, Metro, Deautsche Bank, Northdoor (Irlanda), Acctus (Austria) şi alţii. Serviciile oferite sunt de consultanţă informatică în ariile de competenţă ale Crystal System:
SAP-ABAP, Business Intelligence (Hyperion şi SAP BW), Java/.Net şi Microsoft Dynamics(CRM şi Nav).
Diversificarea gamei de servicii
Extinderea gamei de servicii de consultanţă oferite clienţilor reprezintă una din preocupările constante ale companiei Crystal System. Pe lângă tehnologiile SAP, Oracle (Hyperion) şi Microsoft, Crystal System îşi extinde la ora actuală în mod susţinut echipa de programatori Java. Serviciile de training sunt o altă zonă în care compania Crystal System a fost activă şi pe care echipa de management intenţionează să o consolideze în viitor.
Planuri de creştere
În următorii doi ani compania Crystal System intenţionează să îşi extindă echipa la 300 de consultanţi. Planul de creştere are în vedere cererea ridicată de pe pieţele occidentale dar şi consolidarea pieţelor emergente. O mare parte din aceste persoane vor fi recrutate prin programele academice pe care Crystal System le desfăşoară în cooperare cu ASE Bucureşti şi ASEM Moldova. Compania intenţionează să îşi continue expansiunea geografică atât spre ţări din Occident cât şi spre Răsărit.
Rusia, noua frontieră
Piaţa rusească este o zonă în care Crystal System depune eforturi importante pentru a dezvolta parteneriate în spaţiul rusesc având în vedere faptul că echipa Crystal System deţine un număr considerabil de consultanţi vorbitori de rusă. Crystal System a reuşit recent să semneze un contract cu una din cele mai mari societăţi de asigurări din Rusia căreia îi furnizează consultanţă informatică.
Răzvan BOLOGA,
Business Development Manager
Tags: ERP, Crystal System, outsourcing
Parerea ta conteaza:
(0/5, 0 voturi)