Eutron Invest prezinta: RFID–Tehnologia care dezbraca produsele de secrete

Lupta pentru standardizare este de fapt dictata de o varietate imensa de aplicatii. Pe noi ne intereseaza ca exista o asociatie infiintata in SUA, din care fac parte companii precum Procter&Gamble, UPS sau Carrefour, si care promoveaza standardizarea acestei tehnologii. In curand, majoritatea companiilor vor promova necesitatea introducerii unui astfel de standard.
Introducerea unui astfel de standard nu ar intra in conflict cu EAN?
Nu, va fi doar o completare. Sigur, pe termen mediu si lung, va fi un conflict, dar si producatorii de calculatoare sunt in conflict cu producatorii de microprocesoare, desi sunt parteneri de afaceri. Daca un producator nu face calculatoare, celalalt nu are ce sa faca cu procesorul. Si producatorului de benzina ii este frica ca se va dezvolta masina cu apa. Deci, acest conflict va exista, dar va fi unul tehnologic si nu va duce decat la eficienta.
Exista sectoare de activitate pentru care, probabil pentru multi ani de acum incolo, eticheta RFID nu va fi rentabila. Dar pentru cei care lucreaza cu adaosuri de 2% si unde viteza de reactie este foarte importanta ea va fi.
Credeti ca piata romaneasca va fi receptiva la introducerea acestor etichete?
Suntem convinsi de acest lucru. De altfel, toti participantii acestui simpozion, in special cei din logistica si retail, s-au aratat deosebit de interesati de acest subiect.

Interviu Peter Lomax, CEO PSC
Care este profilul specific al clientilor PSC?
Clientii nostri provin din toata lumea si sunt in principal retail-eri foarte mari. Desi ne indreptam atentia in principal spre retail, incercam sa cautam parteneri si din domeniul depozitarii. Industria depozitelor poate genera peste 100 de milioane de dolari. Un alt domeniu spre care ne indreptam agresiv este cel al asigurarilor si industria farmaceutica.
Credeti ca in Romania exista o perceptie clara asupra necesitatii introducerii unui program de identificare automata?
Bineinteles, in mod categoric! Am reusit sa facem pana acum, impreuna cu Eutron, milioane de dolari din afacerile in Romania. Retail-erii romani sau celelalte categorii de afaceri au realizat ca trebuie sa aiba un program de identificare automata. Nu-ti poti conduce afacerea fara acest lucru.
Eutron este singurul partener din Romania?
Politica companiei noastre nu permite existenta unui partener exclusiv. Evident, daca un partener ar vrea sa lucreze cu noi, este binevenit. Totusi, Eutron este principalul nostru partener si nu intentionam deocamdata sa ne extindem reteaua.

Parerea ta conteaza:

