Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Technology >> Networking >> Stiri si comunicate

Studiu global - managementul performantei aplicatiilor

18 Februarie 2009



CA, reprezentata in Romania de SolvIT Networks, a anuntat astazi rezultatele unui studiu realizat cu profesionisti IT asupra modului in care privesc companiile experienta online a clientului si asupra modului in care acestea manageriaza performanta aplicatiilor. Studiul global, realizat online de catre IDG Research Services, a concluzionat ca majoritatea respondentilor recunosc importanta experientei clientului cat si impactul pe care aceasta il are asupra productivitatii si venitului. Studiul a dezvaluit de asemenea, faptul ca 90% dintre respondenti cred ca implementarea unei solutii de Management al Performantei Aplicatiei (APM) ar duce la crearea unui proces eficace de detectare si rezolvare a problemelor legate de performanta.
Studiul sponsorizat de CA, neutru in ceea ce priveste vanzatorul, a avut drept public tinta specialistii din domeniul IT din S.U.A., Marea Britanie, Germania, Australia, China, Brazilia si Mexic, dintre care 21% detin pozitii de nivel C. In total au participat la studiu 400 de specialisti, cate 100 din S.U.A., Europa, Asia-Pacific si America Latina.

Dintre respondentii chestionati, 80% au fost de acord ca este foarte important sa inteleagaexperienta clientilor in momentul in care acestia acceseaza serviciile online. De asemenea, aproape 90% au considerat ca este foarte importanta intelegerea impactului asupra afacerii pe care o au aplicatiile neperformante de tranzactionare destinate clientului. Dintre cei care considera ca monitorizarea si masurarea experientei utilizatorului final este importanta, 87% afirma ca este foarte important sa se coreleze elementele tranzactionale cu componentele aplicatiei si componentele hardware de care depind.

“Studiul arata ca desi 90% dintre cei chestionati inteleg impactul semnificativ pe care il pot avea asupra afacerii aplicatiile neperformante de tranzactionare destinate clientului, doar 70% cred ca pot rezolva aceste probleme intr-un mod cat de cat eficient. Asta inseamna o lipsa de 20% pe care afacerile nu si le pot permite, in special daca tinem cont de climatul economic al zilelor noastre, cand mentinerea si satisfactia clientelei sunt foarte importante,” a spus Prabhjot Singh, vicepresedintele departamentului de marketing al unitatii de Managementul Performantei Aplicatiilor din cadrul CA.

“Este imperativ ca CIO sa foloseasca o solutie APMpentru a intelege cum functioneaza aplicatiile lor Web si pentru a fi capabili sa identifice si sa rezolve problemele de performantain timp util. Lipsa acestor informatii poate rezulta in pierderi de productivitate, relatii cu clientii, venituri si inclusiv de timp.”
La nivel mondial, 60 % dintre respondenti asociaza in mod frecvent Managementul Performantei Aplicatiilor cu procese mai eficiente de detectare a problemelor si cu o rezolvare mai rapida a acestora. Acestia recunosc de asemenea ca o solutie APM sigura ofera o imbunatatiresemnificativa a satisfactiei clientilor printr-o experienta online reusita (58%). Alte beneficii importante includ:
· Capacitatea de a realiza rapid selectia problemelor aplicatiei si analiza cauzei principale a acestora (58%)
· Productivitatea crescuta a resurselor IT ca urmare a faptului ca echipele se pot concentra pe noi initiative decat pe analiza cauzei principale a problemelor aplicatiei (55%)
· O aliniere intre IT si business datorita posibilitatii utilizarii unui limbaj comun in privinta aplicatiilor/datelor (48%)

“Monitorizarea si managementul sunt punctele forte ale detinerii unei solutii APM viabile” a spus Jasmine Noel, fondatorul si principalul analist, Ptak, Noel & Associates. “Printr-o vizibilitate imediata si un control asupra aplicatiilor Web si performantei tranzactiilor, CIO pot inteleg mai bine experienta clientului si ceea ce inseamna sa fii o companie cu vizibilitate. O solutie APM solida ofera vizibilitate asupra aplicatiilor active in mediul IT si in acelasi timp permite ca stakeholderii sa aiba controlul necesar adresarii problemelor critice pe masura ce acestea apar. Rezultatul este un management mai eficient al disponibilitatii serviciului, costuri de IT reduse si o rentabilitate a capitalurilor investite (ROI) cuantificabila.”

Rezultatele integrale ale studiului sunt disponibile online accesand: http://www.ca.com/apm/survey. Resurse APM aditionale sunt disponibile accesand: http://www.cio.com/solution-centers/ca.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite