Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Cum este mai bine să procedăm pe fondul crizei financiare: cutting costs sau saving costs?

26 Februarie 2009



Criza economică actuală determină companiile să-şi schimbe strategia: se redirecţionează politica de management, sunt minimizate cheltuielile, se fac restructurări de personal. Pe de altă parte, orice manager de companie, indiferent de perioadă, vrea să-şi vândă produsele, să aibă clienţi, să facă profit, practic să îşi dezvolte afacerea în care a investit.
Prima reacţie a managementului în această perioadă este de a reduce costurile sau a le elimina, iar IT-ul este de regulă primul vizat. Chiar dacă nivelul investiţiilor se diminuează, trebuie ca sistemele informatice să fie aliniate permanent la necesităţile de business. Este un element care poate susţine o automatizare a proceselor interne şi care poate oferi suport pentru un randament şi o productivitate mai bune, are o importanţă vitală pentru existenţa şi dezvoltarea activă a oricărei entităţi. Cu atât mai mult în această perioadă, o companie trebuie să valorifice mai mult soluţiile informatice pentru a asigura susţinerea şi creşterea afacerii. mportant este ca managementul să evalueze corect situaţia, investiţiile în astfel de sisteme să fie recuperate rapid, iar valoarea pe care o dau astfel de soluţii să fie fructificate la maximum. Să analizăm urmatoarea idee. Ce aţi spune dacă, investind acum 10.000 EUR, veţi constata peste un an că aţi făcut o economie de cel puţin 30.000 EUR? Complementar aveţi şi calitate în activitatea zilnică, control al documentelor, comunicare mai rapidă, creştere a vitezei de reacţie. FivePlus este una dintre companiile care s-au focalizat pe soluţii pentru creşterea productivităţii, în special pe zona de comunicare internă, lucru în echipă, colaborare şi viziune de ansamblu asupra afacerii. În soluţiile pe care le furnizăm se regăsesc cuvinte-cheie precum managementul documentelor, automatizarea activităţilor, reducerea timpului neproductiv, creşterea eficienţei sau atragerea clienţilor, cuvinte cu valoare pentru orice beneficiar.


Pentru sectorul IMM, FivePlus oferă portofoliul de produse Express de la IBM. Aceste soluţii permit o recuperare rapidă a investiţiei, deoarece, prin combinaţia cu aplicaţiile DocPlus®, se poate ajunge la o îmbunătăţire cu 50% a activităţii prin manipularea electronică a documentelor şi introducerea unei comunicări standardizate. „Pentru IMM-uri am pregătit un pachet de start în managementul documentelor, DocPlus® Basic, care, împreună cu platformele IBM Lotus şi IBM SameTime, asigură funcţionalităţile primare de comunicare: comunicare în timp real, colaborare pe diferite activităţi, gestiune a documentelor tematice, circuit de documente, bază centralizată a contactelor, etc“ declară Alin Niţă, Director General FivePlus Solutions. IBM a certificat valoarea soluţiilor DocPlus® dezvoltate de către FivePlus Solutions prin includerea în diferite programe, cum este şi programul Build on Express. Aceste soluţii ajută la organizarea activităţii companiei şi acoperă o gamă diversă de activităţi concrete cu care se confruntă orice organizaţie, sunt uşor de implementat, asimilat şi administrat şi şi-au dovedit eficienţa.


În plus, IBM susţine iniţiativa FivePlus de a se adresa diferitelor domenii de activitate cu soluţii specializate pentru managementul documentelor şi al informaţiilor, proiectate să corespundă necesităţilor specifice.
Pentru tratarea unor activităţi punctuale este disponibilă soluţia DocPlus® Enteprise, care acoperă şi cerinţe precum: gestiunea contractelor, a dosarelor de personal, a documentelor de intrare/ieşire, a documentelor de proiect sau a oportunităţilor. Astfel, un element important în alegerea soluţiei este apelarea la specialişti. O implementare de acest gen se poate face în 2 săptămâni sau câteva luni bune, în funcţie de experienţa furnizorului, a complexităţii soluţiei, implicarea managementului companiei beneficiare.
,,Controlul documentelor trebuie făcut în permanenţă pentru a asigura conformitatea cu standardele şi a îmbunătăţi permanent procesele interne. Deci, nu este recomandat un „cutting costs“ oricum, ci mai degrabă păstrarea unui nivel minim de investiţie, care se manifestă mai târziu în economisirea de resurse şi nu în risipă. Fără aceste minime investiţii, în continuare, pe perioada de criză, unei firme i-ar fi greu să reziste pe piaţă. Ideea de bază este ca beneficiarul să se focalizeze pe activităţile care aduc bani in firmă“, mai afirmă Alin Niţă, Director General FivePlus Solutions.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite