Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> IT&C >> Stiri si comunicate

Eduard Schmidhofer, CEO Gigaset: ,,Scăderea preturilor ne obligă la o creştere constantă de 10% pentru pastrarea profitabilitatii,,

09 Septembrie 2009



Cu peste 1 milion de terminale fixe vandute, Gigaset este compania cu cea mai mare cotă de piata in regiunea Europa Centrala si de Est. Desprinsă din divizia de telefonie fixă a Siemens, Gigaset este prezenta si in Romania din 2002. Pentru piața locala oficialii companiei apreciază obţinerea a 6 milioane Euro venituri în 2009. Aceasta ar reprezenta o creştere de 20% faţă de rezultatele din 2008, in ciuda crizei economice sau a intrarii in faliment a companiei Ultrapro, unul dintre principalii parteneri de retail. Conform lui Eduard Schmidhofer, CEO Gigaset Communications, (foto) compania are nevoie de o creştere constantă de 10% pentru pastrarea profitabilitatii afectata in fiecare an de reducerea preturilor.

Evoluţia operaţiunilor din Romania va fi peste acest prag, iar creşterea se bazează pe consolidarea relaţiilor cu operatorii de telefonie fixă, linie de business ce reprezintă circa 70% din venituri. Cel mai important operator este Romtelecom, insa compania are contracte si cu Atlas Telecom, de asemena exista discutii cu UPC. In ultimul an, Romtelecom a derulat mai multe acţiuni de fidelizare a abonaţilor pe baza terminalelor Gigaset. Marius Toma, country manager al Gigaset Communications in Romania, consideră că obiectivul propus pentru 2009 este unul realist chiar daca situaţia economică nu este cea mai favorabilă. Piaţa de telefonie fixă este stabilă, iar intensificarea prezenţei Gigaset în piaţă va avea efectele aşteptate. Pe primul semestru compania a înregistrat deja vanyări de circa 4 milioane Euro şi chiar daca pentru cea de a doua jumatate a anului sunt asteptate scaderi sigur ne vom incadra in previziuni, a declarat reprezentantul local al Gigaset. Tot în cadrul acestei strategii de intensificare a prezenţei, Gigaset ca deschide la Bucureşti un magazin oficial. Locaţia nu a fost incă stabilită dar va fi una centrala, Calea Victoriei, Calea Mosilor sau adiacent. În acest magazin, clienţii vor putea gasi şi testa cele mai noi si performante produse Gigaset. Principalii parteneri de retail ai Gigaset sunt: Altex, Media Galaxy, Flanco sau Domo insa canalul va fi largit cu siguranta. Gigaset a lansat deja o generatie noua de terminale, ECODECT, produse cu un consum redus de energie (-60%) si nivel scazut de radiatii. Aceste vor ajunge in viitorul apropiat si pe piata din Romania.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite