Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> Altele >> Stiri si comunicate

MasterCard Europe anunţă rezultatele din 2009

11 Februarie 2010



MasterCard Europe a anunţat rezultatele financiare pe trimestrul al patrulea din 2009, înregistrate în Europa. Consumatorii din regiune au continuat să-şi utilizeze cardurile lor MasterCard, astfel că numărul de tranzacţii la comercianţi a urcat cu 10%, comparativ cu aceeaşi perioadă din 2008, menţinându-se trendul de creştere a plăţilor electronice. Europa a înregistrat, de asemenea, o creştere cu 2,2% a numărului de carduri emise sub sigla MasterCard, sigla care apare acum pe 200 de milioane de carduri.


În cel de-al patrulea trimestru al anului 2009, Europa a raportat o creştere cu 6,9% a volumului brut al tranzacţiilor, în timp ce volumul de tranzacţii la comercianţi a crescut cu 8,1%, iar numărul de tranzacţii la comercianţi a fost mai mare cu 10%. În ceea ce priveşte retragerile de numerar, s-a înregistrat o creştere cu 5,2%, comparativ cu trimestrul al patrulea din 2008.
În perioada 1 octombrie – 31 decembrie, posesorii de carduri europeni au efectuat peste 1,8 miliarde de tranzacţii la comercianţi cu carduri MasterCard, inclusiv în mediul online.
La 31 decembrie 2009, existau 200 de milioane de carduri MasterCard (excluzând mărcile Maestro şi Cirrus), care au fost emise de instituţiile financiare partenere din Europa, o creştere cu 2,2%, faţă de acelaşi trimestru din 2008. De asemenea, posesorii de carduri MasterCard din Europa au avut posibilitatea să efectueze tranzacţii în 8,8 milioane de locaţii acceptatoare din regiune şi în 29,9 milioane de locaţii de acceptare din întreaga lume.
În plus, la aceeaşi dată, marca Maestro era prezentă pe 304 milioane de carduri. Posesorii pot folosi cardurile lor Maestro pentru cumpărături în 7 milioane de locaţii ale comercianţilor din Europa şi în 12,1 milioane din întreaga lume.


MasterCard dezvoltă, în mod tradiţional, împreună cu instituţiile financiare partenere, campanii de educare a consumatorilor şi de promovare a beneficiilor plăţilor electronice. Anul 2009 a marcat lansarea de către companie a EduCard, un program complex de informare financiară.
Programul include şi un site cu informaţii menite să familiarizeze consumatorii cu managementul finanţelor personale, pentru ca aceştia să poată face o alegere în cunoştinţă de cauză a produselor şi serviciilor bancare şi să îşi administreze banii cât mai eficient.




Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite