Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> IT&C >> Stiri si comunicate

Asesoft Net: estimăm o creștere de 15-20% în 2010

15 Martie 2010



Asesoft Net, companie parte a grupului Asesoft, a înregistrat în 2009 rezultate în creştere cu 50% faţă de anul anterior, respectiv o cifră de afaceri de 700.000 de euro. Veniturile generate de portalul ShopMania au reprezentat 65% din totalul cifrei de afaceri pe anul trecut. „Estimăm în continuare o creştere a cifrei de afaceri Asesoft Net cu 15 - 20%, în condiţiile în care investiţiile în ShopMania se vor menţine la un nivel similar celui din 2009, declară Arthur Rădulescu, director general Asesoft Net.


Afacerile Asesoft Net s-au dezvoltat pe baza proiectelor web realizate pentru clienţii externi, care au adus 25% din totalul veniturilor aferente anului trecut, în timp ce un procent de 10% a fost obţinut prin intermediul altor proiecte. Acestea au constat în valorificarea contractelor publicitare încheiate pentru celelalte site-uri administrate de Asesoft Net: InfoPortal.ro, Autoraid.ro, Filmoteca.ro şi Bascalie.ro. „Ne-am adaptat la mediul de afaceri nou creat, adoptând atât strategii intensive, cât şi extensive de creştere, date fiind provocările înregistrate în plan local, dar şi la nivel internaţional”, spune Arthur Rădulescu. În plus, 2009 a fost anul extinderii reţelei ShopMania, prin adăugarea Cehiei şi Slovaciei în portofoliu, ceea ce înseamnă prezenţa actuală a portalului în 26 de state", a explicat el. „Dacă în România veniturile obţinute din vânzarea de spaţiu publicitar pe site-ul ShopMania.ro s-au menţinut la un nivel constant, în celelate 25 de ţări, în care portalul este prezent cu versiuni customizate, site-ul a înregistrat creşteri ale veniturilor, ajungând chiar la dublarea încasărilor în state precum Franţa, Italia şi Marea Britanie”, spune oficialul citat.


Estimări pentru 2010


Pentru anul în curs, Asesoft Net estimează că piaţa de servicii online va continua dezvoltarea, o importanţă sensibil crescută urmând a o avea zona de mobile apps (aplicaţii mobile), dată fiind creşterea volumului de dispozitive tip smartphone care facilitează accesarea şi utilizarea Internetului prin intermediul telefoanele mobile. "Considerăm că există în continuare o zonă neacoperită pe partea de servicii online şi, de asemenea, vedem un potenţial şi pe partea de aplicaţii pentru telefoanele mobile, unde este posibil să lansăm anumite proiecte in cursul acestui an”, a adăugat Rădulescu.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite