Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

V.bank 3.0, un fenomen în domeniul soluţiilor bancare globale

15 Martie 2010



Optimizarea costurilor, transformarea restricţiilor regulamentare în avantaje competitive, remodelarea relaţiilor cu clienţii, noi canale de comunicare şi de distribuţie, personalizarea ofertelor, produsul potrivit oferit clientului potrivit... iată doar câteva dintre provocările pe care viitorul le aduce pentru bănci. Viveo, jucător major în domeniul soluţiilor software şi consultanţei bancare, răspunde tuturor provocărilor prezente şi viitoare ale băncilor prin lansarea versiunii 3.0 a gamei sale de soluţii V.bank în mai mult de 15 ţări. V.bank 3.0 este singura gamă de soluţii care acoperă şi anticipează toate cerinţele băncilor de tip retail, wealth management, private banking sau specializate.


Toate soluţiile din gama V.bank 3.0 sunt disponibile pe piaţa românească prin filiala Viveo din România. „Specialiştii Viveo din România s-au întrecut pe ei prin crearea acestei noi versiuni, care oferă băncilor româneşti posibilitatea de a-şi creşte competitivitatea prin intermediul tehnologiei. Piaţa românească are avantajul apropierii faţă de echipele implicate direct în dezvoltare, precum şi pe cel al suportului local”, a declarat Victor Martin, Director General Viveo România.


Noua generaţie V.bank este menţionată în Gartner Magic Quadrant şi este prezentă pe primele poziţii în topul IBS Publishing, prefigurându-se deja a fi cea mai inovativă şi cuprinzătoare soluţie bancară de pe piaţă. Cele peste 30 de aplicaţii cu o acoperire funcţională de neegalat răspund nevoilor fiecărui departament al unei bănci, fiind armonizate la legislatia regulamentară specifică fiecărei ţări.


Gama de soluţii Viveo foloseşte modelarea UML pentru abordarea proceselor bancare. Prin tehnologiile avansate folosite, soluţiile V.bank 3.0 impun noile standarde, exploatând întregul potenţial al unei interfeţe web 2.0 şi a arhitecturii sale 100% SOA, scalabilă, real time şi robustă. Utilizatorii beneficiază astfel de un spaţiu de lucru uşor de înţeles şi personalizabil, de aplicaţii single-access şi de un motor de căutare avansată în documente. De asemenea noua versiune a optimizat capacitatea de administrare a unor volume mari de tranzacţii, obţinând pentru aceasta şi certificarea IBM, arhitectura sa „high-availability” garantând şi funcţionarea fiabilă 24/7.


V.bank 3.0 include 12 noi aplicaţii care răspund nevoilor băncii de a administra optim relaţiile cu clienţii, de a oferi produse bancare standardizate şi de a minimiza timpul de lansare a noilor pachete de produse şi servicii:


- V.bank Sales & Marketing – un sistem CRM conceput pentru a standardiza procesele de vânzări, pentru a transforma clienţii potenţiali în clienţi şi pentru creşterea loialităţii acestora;
- V.bank Online – administrarea tuturor faţetelor domeniului e-banking, incluzând serviciile de private şi corporate banking, precum şi online trading;
- V.bank Alerts – 100 de tipuri de alerte pentru manageri şi/sau clienţi în cazul apariţiei unor anomalii, unor operaţiuni neobişnuite sau unor evenimente tranzacţionale;
- V.bank Microfinance;
- V.bank Money Transfer Process – administrarea procesului de transferare de ordine prin intermediul a variate canale, cu multiple niveluri de control;
- V.bank SEPA Payments - Schema Direct Debit;
- V.bank Unpaid Checks – automatizarea procedurilor regulamentare;
- V.bank Cards – administrarea globală a ciclului de viaţă a tuturor tipurilor de carduri, a contractelor, autorizărilor, cecurilor autorizate şi furnizorilor de servicii bancare;
- V.bank Card and Disability Insurances – managementul tututor tipurilor de contracte, de la operaţii administrative la ra-poarte ale companiilor de asigurare şi altele.


V.bank 3.0 este o soluţie internaţională, lansată în 15 limbi, incluzând franceza, engleza, spaniola şi italiana şi fiind realizată pentru a se plia pe specificaţiile locale din 15 ţări din Europa, Africa, Orientul Mijlociu, Asia şi America. Viveo oferă suport clienţilor prin subsidiarele sale europene din Belgia, Elveţia şi România, prin birourile din SUA, Marea Britanie, Algeria, Senegal şi China şi prin partenerii săi certificaţi. Cu o prezenţă pe patru continente, având o înţelegere completă a caracteristicilor regulamentare culturale specifice şi echipe internaţionale experimentate, Viveo propune băncilor din România suport în limba română şi consultanţă locală pentru noua gamă de soluţii.



Tags: Viveo, Vbank 30

Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite