Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> Financiar-Bancar >> Stiri si comunicate

Banca Transilvania: training Google la Bucureşti

22 Martie 2010



Intreprinzătorii din capitală, care sunt membri ai Clubului Intreprinzătorului Român (CIR), fondat de Banca Transilvania, au posibilitatea de a învăţa chiar de la reprezentanţii Google cum să îşi promoveze afacerea pe Internet. Traningul este organizat de BT şi va avea loc în Bucureşti, marţi, 23 martie, între orele 15:00 şi 18:00, la Hotelul Ramada Parc, Sala Terra. Din partea Google AdWords România va participa Amelia Creţu, Agency Relationship Manager. Toţi participanţii vor primi din partea Băncii Transilvania şi Google câte un voucher de publicitate.


Google AdWords este una dintre cele mai eficiente metode de publicitate pe Internet, cu ajutorul căreia firmele îşi pot promova afacerea afişând anunţuri în motorul de căutare Google şi în site-urile partenere. Agenda evenimentului: teorie şi practică Invitaţii vor putea afla informaţii despre Google AdWords, publicitatea online, precum şi despre eficientizarea şi optimizarea campaniilor prin Internet. De asemenea, programul evenimentului cuprinde şi sesiunea practică „AdWords live”, aşa încât cei care vor veni cu laptop şi cu un card bancar acceptat pentru plata prin Internet vor avea posibilitatea de a aplica „live”, la faţa locului, sfaturile primite de la reprezentantul Google.


Persoanele care doresc să ia parte la training - şi nu sunt membri ai ClubuluI Intreprinzătorului Român - se pot înscrie, rapid şi gratuit, accesând site-ul www.btclub.ro. Un motiv în plus pentru a face parte din CIR sunt beneficiile pe care membrii le au la dispoziţie - cursuri, consultanţă financiar-bancară inclusiv pentru accesarea fondurilor structurale, precum şi un program de networking, dar şi numărul mare de membri, de peste 12.000 de firme. Pentru persoanele care nu pot ajunge la întâlnirea cu Google, Banca Transilvania va asigura transmiterea cursului live, pe Internet, pe site-ul CIR.


Parteneriatul Banca Transilvania – Google face parte din stategia BT, ca bancă a oamenilor întreprinzători, de a încuraja antreprenorii să îşi dezvolte promovarea online a afacerilor pe care le coordonează. Premisa este creşterea veniturilor datorită Internetului, un mediu de comunicare tot mai dinamic şi mai eficient. Colaborarea dintre bancă şi Google a început în iulie 2009, prin demararea campaniei „Prietenul Google”, o premieră pe pia ţa din România. Un astfel de curs pentru întreprinzătorii care sunt membri CIR a mai avut loc în Cluj-Napoca, în noiembrie 2009, bucurându-se de o audienţă foarte numeroasă şi de interes din partea întreprinzătorilor din zonă.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite