Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

UniCredit Leasing lansează un scorecard revoluţionar

15 Aprilie 2010




În ce stadiu se află proiectul de Fleet Management?


Consolidarea echipei a luat sfârşit încă din cursul anului trecut. Activitatea de Fleet Management este o activitate particulară, în sensul în care are şi un adânc caracter tehnic auto. Iar acest caracter trebuie să se regăsească şi în componenţa echipei. Pe parcursul anului trecut colegii au început, în mod agresiv, să caute parteneri, însă este o activitate destul de dificilă, pentru că e un proces de educare a pieţei. Companiile încă nu sunt obişnuite cu acest gen de serviciu, prin care practic îţi externalizezi tot parcul de vehicule, dar uşor-uşor vom reuşi. Am dezvoltat, împreună cu un partener extern, o soluţie IT specială pentru ei, pentru că gestiunea informaţiilor tehnice şi financiare trebuie ţinută la un loc.


Ce planuri aveţi pentru 2010?

În 2010 ne pregătim să relansăm business-ul. Noi nu ne-am oprit niciodată, dar ne aşteptăm ca lucrurile să capete, la un moment dat, o anumită viteză şi noi ne dorim să fim pregătiţi. Mergem pe două direcţii – portofoliul existent şi business-ul nou, pe care vom pune un accent mai mare în acest an. Nu ne-am oprit din finanţare, de aceea am şi încheiat 2009 cu o cotă de piaţă pe new business de 23%.


Trebuie să privim înainte, iar acesta este mesajul pe care vreau să-l dau şi partenerilor noştri. Concentrarea asupra aspectelor negative este ineficientă, vremurile sunt şi aşa dificile şi atunci, dacă vrem să ajungem la liman, trebuie să facem eforturi comune.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite