Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Technology >> Servere >> Stiri si comunicate

IBM a atras 200 de noi clienți prin Migration Factory

30 Aprilie 2010



IBM a confirmat oficial faptul ca peste 200 de clienti au migrat in primul trimestru al acestui an catre serverele si sistemele de stocare IBM, in defavoarea Oracle/Sun, HP si a altor competitori. Clientii apeleaza la IBM pentru investitiile pe termen lung in sisteme optimizate pentru modul de lucru si in proiecte stabile si inovatoare, venind cu solutii concepute pentru aplicatii de ultima generatie cum ar fi business analytics, solutii ce contribuie la reducerea costurilor in cadrul centrelor de date. Din momentul in care IBM a lansat programul Migration Factory, in urma cu patru ani, pentru a oferi suport utilizatorilor care doreau sa migreze catre sistemele IBM, circa 2.700 de clienti au migrat catre serverele si dispozitivele de stocare IBM. Cei mai multi dintre acestia au trecut de la Oracle/Sun si HP catre IBM, 117 renuntand la solutii Oracle/Sun si 95 la solutii HP de la inceputul acestui an.
IBM Migration Factory
Numarul de 574 de tranzitii catre sisteme IBM Power in 2009 (o medie de 143 pe trimestru) a reprezentat un record pentru IBM Migration Factory, cele mai multe inregistrandu-se prin trecerea de la sisteme Sun catre sisteme Power. In primul trimestru, un numar de 107 clienti au selectat IBM Power Systems in defavoarea sistemelor Oracle/Sun, iar 41 au ales IBM in defavoarea HP.


Clientii au migrat de asemenea catre solutiile System x, System z si dispozitivele de stocare oferite de IBM. In primul trimestru, 21 de clienti au migrat catre System x, 16 catre System z si 27 catre solutiile de stocare IBM, toate in defavoarea HP sau Oracle/Sun. IBM a realizat un instrument care permite clientilor sa migreze de la sisteme non-IBM catre sisteme IBM – acesta fiind IBM Migration Factory. Programul, care continua sa aiba un mare succes, include un sistem de evaluare a serverelor, servicii care asigura migrarea, precum si alte resurse.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite