Investind constant în tehnologie de ultimă generaţie, Urgent Curier a obţinut în an de criză o creştere de 33% a cifrei de afaceri
Intrată pe piaţa locală de curierat în 2004, compania Urgent Curier a cunoscut în cei şase ani de activitate o creştere constantă a numărului de clienţi şi a cifrei de afaceri, menţinută şi în 2009, ajungând astfel ca la începutul anului 2010 să îşi extindă acoperirea naţională, de la 1.635 de localităţi la 1.920 de localităţi.
Reţeaua de distribuţie a Urgent Curier, cu un grad de capilaritate ridicat, este deservită de o flotă auto de peste 600 de autovehicule, care asigură acoperirea naţională pentru orice tip de expediţie cu livrare în 24 de ore. Compania a înregistrat la nivelul anului 2009 o creştere de 50% a expediţiilor şi de 33% a cifrei de afaceri (care a ajuns la 40 milioane de lei), gestionând un portofoliu de peste 3.000 de clienţi din diferite ramuri ale economiei (industrie uşoară, auto, comerţ electronic, sistemul bancar, instituţii ale administraţiei etc.) şi un volum de de 2.100.000 de expediţii. Preconizata creştere de 25% a cifrei de afaceri în 2010 şi cu 25% a numărului de expediţii, a impus găsirea soluţiilor de dezvoltare chiar şi în condiţii de criză economică. Atingerea obiectivului de creştere de 24% în primul trimestru al acestui an (faţă de perioada similară 2009), pe fondul creşterii cu 36% a numărului de expediţii, a accelerat implementarea programelor stabilite.
Soluţia existentă
Pentru a putea face faţă optim solicitărilor numărului de clienţi în creştere, compania Urgent Curier a dezvoltat în timp, cu ajutorul echipei proprii de dezvoltatori, o soluţie in-house de procesare a comenzilor şi livrărilor, care permite eficientizarea activităţii din teren şi o transparenţă totală asupra operaţiunilor, astfel încât clienţii să poată beneficia de informaţii în timp real asupra stadiului de evoluţie a comenzilor.
Unul dintre elementele sistemului IT dezvoltat este aplicaţia front-office „Curier Soft“. Dezvoltată în conformitate cu solicitările clienţilor, soluţia este structurată pe 3 niveluri, astfel încât să răspundă rapid şi eficient cererilor lansate de clienţi. Nivelul „bazic“ al aplicaţiei permite clientului urmărirea expediţiilor sale pe tot parcursul procesului de livrare, generarea de rapoarte de costuri, de rapoarte comenzi, calculul exact al costurilor expediţiei etc. Nivelul „normal“ aduce în plus posibilitatea introducerii în mod direct a expediţiilor, prin importul de date din diferite programe (Excel, Xml etc.) folosite intern, în cadrul companiei-client. Nivelul „avansat“ dă clientului posibilitatea de a crea fizic expediţia prin printarea documentelor de transport, a codurilor de bare individuale pentru fiecare parte a expediţiei, reducând semnificativ erorile umane.
Această aplicaţie de front-office cu funcţionalităţi avansate de self-care este interfaţată cu sistemul de back-office dezvoltat de Urgent Curier şi cu Call Center-ul companiei, astfel încât clientul poate beneficia la orice moment de informaţii exacte asupra stadiului comenzii.
Identificarea soluţiei şi a partenerului
Pentru ca acest sistem să poată funcţiona optim şi pentru a putea fi dezvoltat astfel încât să facă faţă noilor cerinţe, Urgent Curier a identificat nevoia upgrade-ului infrastructurii hardware existente, care să susţină dezvoltările sistemului software.
Răspunsul identificat în piaţă de către specialiştii Urgent Curier a fost terminalul Intermec CN50, un computer mobil de înaltă performanţă destinat eficientizării activităţii lucrătorilor mobili şi cu un mare potenţial de dezvoltare, fapt care răspunde optim cerinţelor şi prognozelor de dezvoltare ale firmei de curierat. O dată identificată „componenta hardware“ a procesului de upgrade, Urgent Curier a ales compania Total Technologies, Platinum Partner Intermec şi Global Service Provider, şi un partener cu tradiţie pentru firma de curierat. Decizia Urgent Curier de a alege Total Technologies s-a bazat pe argumentele calităţii serviciilor oferite de aceasta din urmă, precum şi pe nivelul ridicat al expertizei şi al suportului tehnic oferit în valorificarea superioară a capabilităţilor terminalelor Intermec CN50.
Capabilităţile Intermec CN50
CN50 este unul dintre cele mai avansate computere mobile rugged existente pe piaţă, capabil să valorifice avantajele tehnologiei mobile 3G în aplicaţiile din teren. Terminalul utilizează tehnologii de transfer de date de mare viteză, oferind caracteristici menite să maximizeze productivitatea forţei de lucru, timpul de funcţionare şi capacitatea de a prelua sarcini în teren.
CN50 include tehnologia radio 3.75G WWAN HSUPA, precum şi tehnologia FlexibleNetwork Radio, ce poate fi adaptată oricărei reţele, funcţie de necesităţile business-ului. Acest feature permite utilizatorilor să lanseze o singură soluţie hardware pentru reţeaua wireless, oferind un cost redus şi acoperire geografică extinsă. Arhitectura multi-procesor dezvoltată de Intermec asigură o rată superioară de transfer a informaţiei, permiţând rularea de aplicaţii cu transfer intensiv de date.
Alături de capabilităţile GPS, o altă funcţionalitate apreciată de companiile cu un volum mare de lucrători mobili este Enhanced Mobile Document Imaging (eMDI), care permite convertirea documentelor tipărite în documente electronice. Cu ajutorul eMDI, lucrătorii mobili transmit în timp real imagini de calitate superioară pentru arhiva de back-up, iar prin integrarea facilă cu sistemele de Document Management se simplifică modul de lucru şi se reduc erorile de introducere a datelor, crescând semnificativ viteza de procesare a datelor.
Construcţia compactă şi designul ergonomic fac din CN50 unul dintre cele mai apreciate şi andurante terminale existente pe piaţă.
Parerea ta conteaza:
(0/5, 0 voturi)