Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Neliniste in zodia outsourcing-ului

17 Mai 2005




„Outsourcingul de calitate poate fi facut de companiile mari, companiile mici sunt la inceput si invata, insa clientii nu au timp pentru a invata impreuna sau nu isi pot asuma aceste riscuri. Companiile mari au know how-ul necesar, cred ca este aspectul cel mai important, iar valoarea acestuia se simte dupa semnarea contractului.
Acesti furnizori fac de fapt management, deoarece ei lucreaza cu 5-6 subcontractori pentru a oferi un serviciu aparent unic. Este clar ca stiu sa lucreze cu acestia mai bine decat banca. Daca de referim la tehnologie acest enunt este valabil in cazul serviciilor de outsourcing in care infrastructura este a furnizorului. In principiu, pe noi ne intereseaza mai putin modelul de echipament, ca este nou sau vechi, ci sa functioneze la parametrii stabiliti prin Service Level Agreement. Nu ne intereseaza upgradarea tehnologica ca atare, ci parametrii de functionare ai serviciului.”


Ca tendinta generala outsourcingul nu cred ca poate pierde ritmul, experienta care se acumuleaza, specializarea pe anumite sectoare de activitate, precum si o negociere mai detaliata a contractelor vor diminua considerabil procentul celor nemultumiti. Aceasta evolutie va fi valabila si pentru piata locala care o data cu patrunderea unor firme consacrate alaturi de cele deja existente va deveni mai competitiva si deci mai performanta.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite