Industry Watch >> IT&C >> Stiri si comunicate
Studii prin SMS de la Vodafone

Vodafone Romania isi completeaza portofoliul serviciului de mobile advertising AdPlus cu un nou canal de masurare cantitativa dedicat companiilor de cercetare, SMS Survey. Canalul SMS Survey aduce in piata o serie de avantaje atat pentru companiile de research, cat si pentru clientii din portofoliul acestora. Vorbim despre numarul mare de oameni care pot participa, selectarea precisa a grului tinta, intervalul scurt de durata pentru studiu, afisarea dinamica a intrebarilor in functie de raspunsuri.
In scop demonstrativ, Vodafone Romania a efectuat, in data de 26 iunie, un sondaj de opinie prin SMS, privind preferintele si interesul romanilor pentru Campionatul Mondial de Fotbal, editia Africa 2010, utilizand noul instrument, parte a portofoliului de mobile advertising AdPlus. Nationala Argentinei este favorita principala a romanilor la actuala editie a Campionatului Mondial, cumuland 29% dintre raspunsuri. Iata si celelalte optiuni ale respondentilor, in ordinea preferintelor:
Cercetarea s-a efectuat pe un esantion de 2.773 clienti Vodafone si este reprezentativa la nivel national urban, cu o marja de eroare de +/-1.9%. Rata de raspuns la acest sondaj a fost de 8%. In cazul altor cercetari efectuate pana acum prin SMS, ratele de raspuns s-au incadrat intre 5-12%. Sondajul mentionat a fost realizat de Vodafone in parteneriat cu compania Brennan Research & Consultants, care utilizeaza acest canal in portofoliu sub numele SMS Monitor, un instrument operativ de cercetare de piata al companiei.

Parerea ta conteaza:

