Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Enterprise Applications >> ERP >> Stiri si comunicate

MySoft asigura trecerea la TVA de 24% fara costuri suplimentare

30 Iunie 2010



MySoft S.R.L., furnizor de produse şi servicii informatice în domeniul economic, Partener Microsoft certificat in realizarea de produse software (ISV/Software Solutions Competency) anunţă că actualizările necesare adaptării programelor sale de gestiune şi evidenţă financiar-contabilă la trecerea la noua cota TVA se vor face în baza contractului existent de asistenţă tehnică, fără costuri suplimentare.

MySoft le oferă clienţilor săi posibilitatea de a încheia un contract anual de asistenţă tehnică pentru toate produsele sale: MyGest, program de gestiune comercială; MyConta, program de contabilitate generală; MyGestTM, program de facturare pentru turism, back+office pentru AMADEUS; MyImo, program de evidenţă a imobilizărilor şi obiectelor de inventar şi calcul amortizări pentru societăţi comerciale. Valoarea contractului depinde de numărul de licenţe achiziţionate şi de numărul de produse MySoft integrate.

Contractul de asistenţă tehnică include soluţionarea aspectelor legate de modificările legislative, problemelor ce pot apărea în exploatarea programelor, inclusiv cele legate de bazele de date, precum şi îmbunătăţirile care se aduc permanent aplicaţiei prin opţiuni noi sau îmbunătăţiri funcţionale.

“Clienţii noştri nu trebuie să îşi facă griji cu privire la rezolvarea problemei trecerii la noua cota de TVA din punctul de vedere al software-ului folosit”, spune Vlad Melinte, Director General alMySoft.




Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite