Industry Watch >> Altele >> Stiri si comunicate
eMAG: creștere de 64% în primul semestru
eMAG, cel mai cunoscut magazin online din România, închide prima jumătate a anului 2010 cu o cifră de afaceri de 41 de milioane de euro, în creştere cu 64% în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Până la finalul anului, eMAG îşi menţine obiectivul de 100 de milioane de euro. Potrivit estimărilor eMAG, piaţa de retail online a înregistrat o creştere cu aproximativ 30% în prima jumătate a anului 2010, în timp ce întreg sectorul de retail IT&C, electronice şi electrocasnice a înregistrat o contracţie de 10%. Ascensiunea mediului online vine pe fondul maturizării jucătorilor din acest domeniu şi a creşterii încrederii consumatorilor în achiziţiile online.
eMAG va continua să ofere beneficii majore pentru toţi clienţii - cea mai diversă gamă de produse din categoriile ofertate, un stoc de produse dimensionat optim şi cu o viteză foarte bună de reîmprospătare, transport gratuit la domiciliu, indiferent de valoare şi destinaţie, plata cash la livrare, precum şi serviciul exclusiv de returnare a produselor în 30 de zile de la achiziţie - ExtraGaranţia de Retur. În ultimul an, eMAG a dezvoltat mai multe parteneriate prin care oferă produse de creditare avantajoase: rate online sau în showroomuri prin EFG şi BRD şi rate fără dobândă pentru Card Avantaj, Euroline şi Bonus Card.
Tags: internet, retail IT, comert online, eMag, afaceri, retail online
Parerea ta conteaza:
(0/5, 0 voturi)