Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Call Center: internalizare vs externalizarer

17 Septembrie 2010




Resursele fac diferenţa
„Atât timp cât companiile, chiar şi cele cu bugete scăzute, iau în considerare posibilitatea externalizării şi alegerea partenerului BPO potrivit, externalizarea serviciilor rămâne o opţiune mai bună. Un partener BPO puternic poate facilita accesul la resurse care fac diferenţa când vine vorba de performanţa afacerii şi reducerea costurilor pe termen lung. Vorbim despre: cunoştinţele necesare de dezvoltare şi standardizare a proceselor (know-how specific domeniului), transferul riscurilor, o adaptabilitate mai bună la perioadele de vârf sau la perioadele cu activitate scăzută.“
Cornelia Bedros,
director general Bosch Communication Center România


Specific românesc?
„Dezvoltarea serviciilor de call center in house a fost tot timpul o opţiune validă. De asemenea, este cunoscut că noi, românii, considerăm că ceea ce facem cu mâna noastră este întotdeauna mai bine. Cu toate acestea, mergem la medic când ne doare ceva, ducem maşina la mecanic când e obosită şi angajăm un constructor când dorim o casă trainică.
De aceea, sfatul nostru este că, dacă aveţi nevoie de servicii de Call Center, să mergeţi la o firmă specializată în prestarea acestor servicii.“
Sergiu Popa,
Call Center director Elic



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite
Alexandra Popa
Ce frumos cand se ingemaneaza 2 calitati: cea de Director si cea de artist... Il urmaresc cu mare interes pe dl Popa inca de la prima aparitie, iar cuvintele lui imi dau puterea de a incepe o noua zi cu determinare. Pe cand un blog de-al dansului? Cu stima.
03 Noiembrie 2010, 11:21:48