Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> Altele >> Stiri si comunicate

Deutek a ales Valoris

13 Octombrie 2010



Compania Deutek, producator care actioneaza pe piata de finisaje interioare si exterioare, a anuntat recent finalizarea campaniei de comunicare si promovare dedicata profesionistilor in finisaje realizata prin intermediul Valoris Center. „Provocarea lansata de Deutek a fost legata in mod deosebit de caracteristicile publicului tinta si de dificultatile de gestionare a informatiilor precum si calificarea bazei de date. Este o abordare mai putin obisnuita a unei categorii profesionale cu cunostinte, deprinderi si aptitudini specifice, insa rezultatele au aratat ca, indiferent de domeniul de activitate, campaniile de marketing, implementate corect, produc rezultate vizibile“, a explicat Cristina Man, director general Valoris Center. Campania, destinata promovarii gama de finisaje premium Oskar de la Deutek a avut ca public tinta zugravii profesionisti din Romania. Conform oficialilor companiei, pe baza rezultatelor inregistrate, camapnia a avut un real succes, chiar si in actualele conditii economice dificile.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite