Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> Productie >> Stiri si comunicate

Cum dezvoltăm noi produse de succes?

14 Octombrie 2010



Studiile realizate de analisti asupra industriei sugereaza ca produsele care reprezinta 70% din venitul companiilor de astazi vor fi retrase pana in anul 2015. Majoritatea conceptelor nu ajung pe piata, iar dintre cele care ajung, intre 50 si 70% dau gres. Astfel dezvoltarea de noi produse a devenit esentiala pentru existenta si succesul oricarei companii. Pentru a rezista presiunilor pietei fiecare companie trebuie sa creeze o platforma pentru inovare continua. Aceasta platforma reprezinta o abordare de business integrata bazata pe informatie si este formata din oameni, procese/practici si tehnologie, fiind consacrata in industrie cu denumirea de Product Lifecycle Management (PLM).
Solutia PLM aleasa trebuie sa rezolve problemele critice de business, cum ar fi:

•Dezvoltarea globala a produselor
Focalizarea crescuta de astazi asupra cresterii profitului si competivitatii internationale a condus companiile la cautarea unor noi metode pentru accelerarea dezvoltarii produselor prin noi procese inovatoare, aliante globale si parteneriate strategice. Inca de acum zece ani, schimbarile domeniilor de activitate si dinamica pietei au impus o agilitate de neînchipuit. Dar odata cu noi oportunitati, globalizarea a creat de asemenea noi provocari. Teamcenter gestioneaza informatia completa despre produs, de la marketing, realizare concept, design (CAD), analiza (CAE), prelucrare(CAM), fabricatie digitala (DM), vanzare, mentenanta, service, scotere din uz si reciclare.
•Fabricatia globala
Planificarea fabricatiei si executiei globale implica o varietate de activitati complexe si interconectate – de la planificarea proceselor, reperelor si ansamblurilor pana la proiectarea fabricii, analiza ergonomiei si planificarea calitatii. Solutia de fabricatie digitala trebuie sa suporte si sa organizeze toate aceste activitati.
Mentenanta, reparatiile si revizii
OEM si prim-contractorii intampina o presiune cu atat mai mare cu cat produsele pe care le aduc pe piata sunt mai complexe sau au o durata de viata mai mare. Totodata, presiunea continua asupra pretului produselor determina companiile sa caute surse noi de venit sau sa se extinda in piata „after-sale”, mai mult decat ceea ce reprezinta piesele de schimb. Mai mult, riscurile legate de produse sunt impinse inapoi la furnizori de catre operatori, acestia fortand asigurari suplimentare. Intr-un fel sau altul, furnizorul intra in afacerea MRO (Maintenance, Repair and Overhaul = mentenanta, reparatie si revizie).
•Managementul relatiilor cu furnizorii
Tinand cont si de faptul ca 80% din costurile unui produs sunt fixate din timpul procesului de proiectare, atunci, impunand cerinte legate de furnizori din timp, in cadrul procesului de dezvoltare, ar putea ajuta companiile la reducerea costurilor cu pana la 20% si reducerea timpului necesar pentru a ajunge pe piata (time-to-market) cu 10%-20%.


Teamcenter de la Siemens PLM Software este prima solutie software integrata care inchide distanta dintre idee si managementul ciclului de viata al produsului. Teamcenter da putere ideilor, transformand un concept in realitate, prin integrarea managementului ideilor si planificarii cerintelor intr-un management complet al ciclului de viata, dezvoltarii produsului si procesului de fabricatie.


In Romania, partenerul Siemens PLM Software cu o experienta de 16 ani si lider in implementari de sisteme PLM este compania ADA.


Pentru mai multe informatii despre Product Lifecycle Management si solutiile pentru dezvoltarea integrata a afacerii dumneavoastra , accesati site-ul http://www.adacomputers.ro.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite