Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Patria Credit externalizează serviciile de printare către Q’NET şi obţine o scădere de 30% a costurilor

20 Octombrie 2010




Printre funcţionalităţile cheie oferite de soluţia Smart Printing Services se află scan-to-email şi scan-to-folder, care reprezintă circa 30-40% din gradul de utilizare a echipamentelor. Procedurile interne ale Patria Credit prevăd ca aprobarea cererilor de creditare să fie făcută centralizat la sediul din Bucureşti. Angajaţii utilizează scan-to e-mail pentru expedierea documentelor şi scan to folder pentru arhivare şi procesare ulterioară prin aplicaţii OCR (Optical Character Recognition). Astfel, documentele ajung într-un folder dedicat şi sunt accesate de persoanele competente, conform proceselor interne ale companiei.


Beneficii

Prin implementarea soluţiei Smart Printing Services, Patria Credit şi-a atins obiectivele iniţiale şi a obţinut o serie de beneficii relevante, în termeni de creştere productivitate şi reducere costuri:


Creşterea eficienţei utilizatorilor. Timpul de procesare a unui dosar s-a redus cu cel puţin 50% prin folosirea funcţionalităţilor de scanare, iar angajaţii pot aloca timpul câştigat în favoarea clienţilor.
Reducerea costurilor operaţiunilor de copiere şi printare. Utilizarea unor echipamente profesionale aduce un cost pe pagină mai avantajos, iar achiziţia centralizată a consumabilelor a dus la obţinerea unor discount-uri de volum.
Transparenţa costurilor. Prin existenţa unei facturi lunare unice şi a unui raport detaliat, managementul companiei are o vizibilitate deplină asupra costurilor, la nivelul întregii organizaţii sau al fiecărei locaţii în parte.
Reducerea timpului de instalare a echipamentelor în locaţiile noi. Anterior, la deschiderea unei locaţii noi, apăreau întârzieri şi blocaje la achiziţia şi livrarea echipamentelor, precum şi la instalarea acestora. Acum toate aceste situaţii au fost eliminate.
Eliminarea timpilor morţi. În mod curent, SLA-ul prevede rezolvarea oricărei defecţiuni în aceeaşi zi în care este semnalată (SMB - Same Business Day) pentru Bucuresti şi a doua zi (NBD - Next Business Day) pentru provincie.
Simplificarea administrării. Mulţumită HP Web Jetadmin, serviciul HelpDesk al Departamentului IT are la dispoziţie informaţii relevante despre starea acestora, de la lipsa conexiunii până la blocarea alimentării cu hârtie, ceea ce a redus timpul de soluţionare a solicitărilor, precum şi numărul deplasărilor.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite