Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> IT&C >> Stiri si comunicate

Intel colaborează cu liderul formatiei Black Eyed Peas

26 Ianuarie 2011



will.i.am, liderul formaţiei Black Eyed Peas, s-a alăturat companiei Intel, ca director pentru inovare şi creaţie. will.i.am este câştigator a numeroase premii, producător şi vocalist al trupei Black Eyed Peas, dar şi fan al tehnologiei, antreprenor şi filantrop.
Acest nou statut implică realizarea unei colaborări tehnologice şi creative de lungă durată între artist şi Intel, will.i.am fiind o persoană pasionată şi fascinată de tehnologie.
„Aproape tot ceea ce fac implică procesoare şi computere, iar atunci când văd un chip Intel mă gândesc la toate acele minţi creative implicate care mă ajută să îmi amplific propria creativitate. Colaborarea cu oamenii de ştiinţă, cercetătorii şi programatorii companiei Intel pentru a dezvolta noi metode de comunicare, creare, informare şi distracţie va fi uimitoare”, a precizat will.i.am.

Acest parteneriat este parte a viziunii Intel „compute continuum”, ce presupune ca din ce în ce mai multe echipamente să fie conectate la Internet, şi a iniţiativei „visual life”, care explorează modul în care experienţele vizuale precum fotografiile, clipurile video şi filmele redefinesc relaţia pe care utilizatorii o au cu laptop-urile, smartphone-urile, tablet-urile sau alte echipamente.
În rolul său unic, will.i.am va colabora cu Intel în multe cercetări tehnologice creative, ce pot include echipamente precum laptop-uri, smartphone-uri şi tablet PC-uri. Complementar rolului său de solist în cadrul Black Eyed Peas will.i.am lucrează deja la crearea de muzică pentru brandul Intel.
„Intel este în plin proces de transformare a modului în care comunică cu oamenii. Parteneriatul nostru cu will.i.am este un prim exemplu prin care arătăm modul în care dorim să transmitem şi să oferim experienţa Intel oamenilor. Este imperativ ca Intel şi inovaţiile noastre să facă parte din cultura globală a tinerilor care folosesc noi dispozitive şi adoptă noi forme de comunicare şi divertisment”, a declarat Deborah Conrad, Intel vice president şi chief marketing officer.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite