Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> IT&C >> Stiri si comunicate

Xerox România - cel mai bun business de servicii în 2010

10 Februarie 2011



Xerox România a câştigat premiul pentru cea mai bună operaţiune de servicii din zona Europei Centrale şi de Est. Criteriile după care operaţiunea din România a fost evaluat de către Xerox Corporation au fost: numărul de clienţi câştigaţi, faptul că a păstrat toţi clienţii existenţi şi valoarea contractelor de servicii încheiate pe parcursul anului 2010.
„Deşi am fost singura ţară din zonă cu scădere economică, Xerox România a reuşit să atingă excelenţa în serviciile de externalizare. Acest premiu demonstrează nu numai calitatea serviciilor pe care Xerox le pune la dispoziţia clienţilor săi, ci şi profesionalismul şi dedicarea celor care lucrează zi de zi în Xerox România”, afirmă Răzvan Botezatu, Services & Strategic Accounts Director Xerox România.
Xerox are resursele şi expertiza de a optimiza o reţea internă de birou pentru a obţine un randament maxim de la fiecare dispozitiv folosit. În primul rând, specialiştii Xerox evaluează situaţia cu ajutorul Xerox Office Document Assessment, o analiză consultativă în detaliu, folosind metodologiile şi tehnologiile de vârf Lean Six Sigma.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite