Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Industry Watch >> Financiar-Bancar >> Stiri si comunicate

MasterCard anunta rezultatele pentru România

10 Februarie 2011



MasterCard Europe anunţă că în 2010 posesorii de carduri MasterCard din România au efectuat cu 30% mai multe tranzacţii la comercianţi, comparativ cu 2009. De asemenea, tranzacţiile efectuate la POS cu carduri Maestro au înregistrat o creştere de 16%.
„Evoluţia pozitivă a tranzacţiilor este vizibilă nu doar în mediul real, ci şi în comerţul online. În 2010, conform estimărilor noastre, tranzacţiile în comerţul electronic cu carduri MasterCard şi Maestro au crescut cu 49%, iar volumul brut al tranzacţiilor în comerţul electronic a avut o creştere de 37%. Trebuie menţionat că aceste cifre se referă la întreg comerţul electronic din România, privit din perspectiva deţinătorilor de carduri emise în ţară. Cifrele vin în completarea altor rapoarte despre comerţul online – de exemplu, RomCard –, care sunt axate pe comercianţii locali ale căror tranzacţii le procesează. Din analizele noastre, marea majoritate a tranzacţiilor de e-commerce au loc pe site-uri din afara ţării, iar prin adăugarea acestei perspective avem, de fapt, o vedere de ansamblu asupra pieţei de comerţ electronic din România”, a declarat Denisa Mateescu, General Manager pentru România şi Regiunea Balcanilor, MasterCard Europe.


MasterCard, alături de instituţiile financiare partenere, a mizat anul trecut pe tehnologiile inovatoare, cardurile co-branded şi de afinitate şi pe segmentul cardurilor de debit.
MasterCard Europe a susţinut dezvoltarea la nivel naţional a programului pilot PayPass de către BRD Groupe Société Générale, pe parcursul anului 2010. Lansat în martie, proiectul Instant Pay, bazat pe tehnologia inovatoare MasterCard PayPass, a fost implementat la nivel naţional în avans, pe baza rezultatelor obţinute în timpul proiectului pilot. În plus, în toamnă, colaborarea cu Metrorex pentru instalarea de terminale PayPass, s-a extins de la două staţii de metrou bucureştene, la 12.


Lansările anului 2010 sub sigla MasterCard pe segmentul co-branded şi de afinitate au inclus cardurile de credit BCR Wizz Air, Băneasa BonusCard de la GarantiBank, Altex şi Media Galaxy de la BRD Finance şi Alpha Bank Cosmote. Din categoria cardurilor cu dublă funcţionalitate – debit şi credit, noile produse sunt cardul de afinitate UNICEF de la UniCredit Ţiriac Bank – primul card al UNICEF în România şi Eva.ro de la Libra Bank. Tot anul trecut, GarantiBank a emis primul card de afinitate eco de pe piaţa locala – WWF Bonus Card.


În 2010, Carrefour, alături de Rev Europe şi MasterCard, a introdus în oferta sa cardurile preplătite MasterCard Prepaid. Acesta este primul card preplătit pentru Carrefour în Europa. De asemenea, pe segmentul business compania Edenred a dezvoltat împreună cu MasterCard cardul Compliments, primul card preplătit de cadouri adresat companiilor din România.


În anul 2010 au continuat lansările de produse şi pe palierul premium – Intesa San Paolo a introdus în portofoliul său cardul MasterCard Platinum, iar BCR, varianta Gold a cardului de credit Powercard. De asemenea, MasterCard a lansat programul MasterCard Elite, care permite băncilor să ofere clienţilor posesori de carduri MasterCard premium reduceri şi bonusuri speciale într-o reţea exclusivistă de comercianţi



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite