Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Managed Services, extensia Departamentului IT

17 Februarie 2011




În România, termenii de managed services şi outsourcing se suprapun în ofertele multor furnizori dar există fără dubii şi companii dedicate. În mod tradiţional, activităţile de mentenanţă reveneau vendorului de tehnologie însă tendinţele sunt de contractare a unor furnizori specializaţi. Oferta este destul de bogată, de la nume grele din industrie precum IBM şi Romtelecom până la companii mici, cvasinecunoscute.


Pentru un prospect, mai importantă decât alegerea furnizorului, este definirea cerinţelor şi a nivelului de mulţumire faţă de starea curentă a serviciilor livrate de propriul Departament IT. O analiză atentă a plusurilor şi minusurilor precum şi a impactului pe care acestea le au asupra afacerii este, de asemenea, importantă în cadrul discuţiilor cu un potenţial furnizor şi al identificării nivelului optim de suport.


Aceasta este prima parte a unei serii de zece articole dedicate Managed Services prin care ne-am propus o informarea generică asupra conceptului, sublinierea abordării optime a unui astfel de contract, semnalarea beneficiilor şi a riscurilor asociate precum şi identificarea celor mai cunoscuţi furnizori activi pe piaţa locală. Toate informaţiile vor fi disponibile şi în versiunea online www.marketwatch.ro.


Beneficii:
· Reducerea costurilor cu
administrarea infrastructurii IT
· Acces la competenţe superioare
· Asistenţă tehnică 24/7
· Imbunătăâirea serviciilor din cadrul companiei
· Focalizare pe activităţi cu valoare adăugată mai mare



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite
Bogdan Maier
Pana la urma orice denumire am folosi este vorba tot de externalizarea unei functii de baza catre un furnizor extern. Decat sa lucrezi cu un monstru ca Romtelecom de catre mai rau te impiedici, mai bine alegi o companie mica sau mijlocie locala. Eu am incercat sa lucrez cu Romtelecom, insa agentul nu a reusit sa ma convinga deloc ca pot sa ma ajute.
17 Februarie 2011, 02:43:55
Redactia
Categoric, nu definitia face diferenta in piata. Legat de dimensiunea furnizorului, imi e greu sa fac o apreciere, si mie imi suna mai bine lucrul cu o companie mica, locala care stie sa aprecieze un client si sa empatizeze oarecum cu acesta, iar exemple avem destule. Pe de alta parte, pentru sisteme complexe care necesita competente si resurse din greu s-ar putea sa nu prea ai optiuni in afara de IBM sau HP. O sa avem si un articol despre alegerea furnizorului, va fi o serie de 10 materiale. Multumim pentru interes.
17 Februarie 2011, 02:54:32