Managed Services īn Romānia
De la deschiderea sa în 2007, Centrul Global din România a continuat să se extindă şi să dezvolte noi competenţe cerute de piaţă. În ultima perioadă, pe măsură ce operatorii cer suport şi servicii operaţionale atât pentru infrastructurile lor 4G/LTE, cât şi pentru cele IT, Ericsson investeşte în dezvoltarea de competenţe specifice pentru aceste două domenii. Centrul Global din România are deja peste 50 de experţi de servicii LTE specializaţi în a susţine şi a opera de la distanţă reţelele clienţilor internaţionali.
Concluzie
Imposibil de evaluat în acest moment, piaţa locală de managed services este în continuă creştere. Gama de servicii a principalilor furnizori se extinde permanent, iar din discuţiile avute cu managerii unora dintre companiile menţionate
în articol am surprins interesul pentru dezvoltarea competenţelor oamenilor. Aceasta arată că piaţa se îndreaptă într-o direcţie bună şi, prin creşterea naturală a calităţii serviciilor (acumulare de experienţă şi expertiză), dezvoltarea va fi una accelerată.
Parerea ta conteaza: 





























UVT, catalizator al mișcării academice timișorene, își urmează calea spre cunoașterea aprofundată și trecerea către tehnologiile viitorului și ale noilor generațiiUniversitatea de Vest din Timișoara este astăzi cea mai dinamică instituție de învățământ superior din România, o universitate care se...








Crayon Romānia depășește 26 milioane euro venituri īn 2022