Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Sistemele de document şi content management, condiţie sine qua non pentru bănci

31 Mai 2011




Provocări inerente

Implementarea unei soluţii de management al documentelor şi conţinutului în cadrul unei instituţii financiar-bancare este un proces delicat, existând o serie de provocări inerente. Datorate în bună măsură specificului acestui domeniu de activitate, care impune condiţii mult mai restrictive în ceea ce priveşte modul de administrare şi accesare al informaţiilor.


Totodată, pentru a furniza beneficiile schiţate succint mai sus, o aplicaţie de management al documentelor şi conţinutului trebuie să fie parte integrantă a arhitecturii de aplicaţii a respectivei instituţii financiar-bancare, oferind astfel gradul de integrare necesar pentru susţinerea completă a proceselor de business din cadrul organizaţiei. Necesitatea integrării cu sistemele existente, atât hardware, cât şi software, faptul că nu există o soluţie standard, universal valabilă (specialiştii pledează, de altfel, pentru o soluţie cu o arhitectură modulară), cerinţele speciale legate de respectarea normelor legale şi de securitate sunt doar câteva din principalele provocări pentru care trebuie găsite soluţii.


Implementarea unei soluţii de management al documentelor şi conţinutului în cadrul unei instituţii financiar-bancare nu este un demers facil, însă, odată realizat, se creează o bază solidă pentru migrarea spre concepte mai evoluate de management al conţinutului (precum cel de Web Content Management sau Enterprise Content Management), care permit o utilizare mult mai eficientă a informaţiilor.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite