Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Centrala Telefonica IP integrata cu firewall si router imbunatateste radical eficienta firmelor

10 Iulie 2005




In continuare, semnalelor vocale li se ataseaza header-ul IP si sunt pregatite pentru a fi livrate interfetei LAN sau WAN.


Concluzie
Toata complexitatea descrisa mai sus este comandata printr-o interfata GUI intuitiva. Fiecare utilizator poate controla mesajele vocale proprii si toti parametrii facilitatilor individuale, de exemplu inaintarea apelurilor, blocarea apelurilor, intampinarea mesajelor etc. Administratorul de sistem decide cat de mult control permite utilizatorilor. Incepand cu echipamentele Quadro, sistemele telefonice mici nu mai sufera de lipsa facilitatilor si a performantei sofisticate.


Epygi – Compania
Biroul central al firmei Epygi Technologies este situat in Plano Texas (North Dallas), S.U.A. Produsele firmei beneficiaza de know-how extensiv in telecomunicatii, prelucrarea digitala a semnalelor vocale si retele de date. Birourile de vanzare si locatiile de proiectare/dezvoltare ale firmei sunt localizate in S.U.A., Canada, Spania, Franta, Italia, Germania, Anglia, Romania, Turcia, Armenia si Japonia. Pentru vanzarea produselor, Epygi foloseste o retea de distribuitori si de VAR (Value Added Resellers). Gama de echipamente Epygi este in continua crestere si include centrale telefonice IP, servere de teleconferinte si gateways pentru fluxuri E1/T1.


Cateva din cele mai importante facilitati sunt listate mai jos. Veti observa ca multe din ele nici nu sunt disponibile la echipamente traditionale. Va rugam sa ne contactati pentru lamuriri sau mai multe detalii.
-Numar pentru urgente 112
-Router/Firewall pentru Internet
-Optiune de a inainta apelul in loc de mesaj vocal
-Numere de interior externe si de la distanta
-Trimite mesajele vocale prin email in format WAV
-Ascultarea mesajelor vocale de ladistanta prin Internet sau telefonic
-Trimite faxurile prin email in format TIF
-Actioneaza ca agent/client SIPpentru alte servere SIP
-Speed dial alfanumeric pentru adrese SIP
-Inregistrarea fiecarui interior cu un alt SIP server pentru a primi apeluri SIP
-Apeluri in asteptare la coada (Call queuing – Q3/2005)
-Receptie automata (Auto-Attendant)
-Muzica in asteptare cu fisier WAV
-Traversarea NAT cu STUN
-Blocarea apelurilor receptionate selectiv
-Statisticile apelurilor primite si trimise cu functie de cautare
-Inaintarea apelurilor (Call Forwarding)
-Conferinta a trei apeluri
-Detectarea apelurilor in asteptare (Call Waiting)
-Compatibil CLID – Caller ID
-Grupuri in hunting
-Comutare la PSTN pentru siguranta
-Prompturi vocale pe nivele multiple (bi-lingual)
-Tonuri si parametrii porturilor analogice programabile
-Prompturi vocale si Interfata Grafica traductibila
-Tabela de rutare si manipulare a numerelor flexibila
-Management de la distanta prin http and https


Epygi Technologies Ltd.
www.epygi.com
dan.iordanescu@epygi.com



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite
centrala_telefonica
Centrala telefonica VoIP de la Siemens - HiPath 2000 - Detalii la http://www.centrala-telefonica.ro
17 Ianuarie 2006, 01:54:19