Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Managerial Tools >> HR >> Stiri si comunicate

Studiu Cisco: noi reguli de atragere a tinerelor talente in campul muncii

04 Noiembrie 2011




In realitate, mai mult de doi din cinci angajati (41%) au afirmat ca, pentru a-i recruta si atrage, companiile la care lucreaza au promovat o politica flexibila privind folosirea dispozitivelor si a mediilor de socializare.
Aproape o treime dintre angajati la nivel global (31%) considera ca nivelul de cunoastere a modului de folosire a mediilor de socializare si a diverselor dispozitive a reprezentat un factor determinant la angajare – un indiciu a faptului ca respectivele companii recunosc valoarea pe care generatia „mileniului” o aduce prin utilizarea tehnologiei in vederea cresterii eficientei si avantajelor competitive ale companiei.


Influenta accesului de la distanta si a programului de lucru flexibil asupra alegerii locului de munca


In cazul angajatilor carora li se interzice accesul de la distanta la retelele si aplicatiile corporative, principalul motiv in randul angajatilor este reprezentat de politicile corporative (48%), inclusiv influenta exercitata de cultura corporativa si impotrivirea privind facilitarea unei culturi de comunicare mai distribuita.


In pofida acestui lucru, angajatii isi doresc o mai mare flexibilitate la locul de munca. Cel putin unul din patru angajati (29%) la nivel global a afirmat ca lipsa accesului la distanta i-ar influenta deciziile privind locul de munca, de exemplu parasirea companiei mai devreme, nu mai tarziu, delasarea sau refuzul direct al ofertei de munca.


Importanta dispozitivelor mobile


Importanta dispozitivelor si a informatiilor pe care le detin rivalizeaza cu importanta banilor. Jumatate dintre studenti si tineri angajati (49%) au spus ca mai degraba ar prefera sa isi piarda portofelul sau geanta decat smartphone-ul sau dispozitivul mobil.


Au trecut acele vremuri in care un dispozitiv era de ajuns. Mai mult de trei din patru angajati (77%) au mai multe dispozitive, cum ar fi un laptop si un smartphone sau mai multe telefoane si calculatoare. La nivel global, unul din trei angajati (33%) foloseste cel putin trei dispozitive in activitatea profesionala.


Asa cum arata datele de mai sus, majoritatea studentilor la nivel global – 7 din 10 – cred ca dispozitivele oferite de companie ar trebui sa poata fi folosite in scopuri profesionale, dar si personale deoarece comunicarea personala se imbina cu cea profesionala in stilul lor zilnic de viata.
Patru din cinci studenti (81%) vor sa isi aleaga chiar ei dispozitivul cu care vor lucra la locul de munca – fie prin fonduri alocate pentru achizitionarea dispozitivului de munca preferat, fie prin folosirea unui dispozitiv personal pe langa dispozitivele standard asigurate de companie.
Aproximativ sapte din 10 angajati considera ca ar trebui sa li se permita in companie accesul la mediile de socializare si la paginile web personale cu ajutorul dispozitivelor primite de la companie.
Mai mult de doi din cinci studenti la nivel global (42%) considera ca respectivele companii ar trebui sa fie flexibile si intelegatoare fata de nevoia lor de a ramane conectati prin mediile de socializare si paginile web personale.


Atitudini fata de flexibilitatea la locul de munca si accesul la retea de la distanta


Trei din cinci studenti la nivel global (60%) considera ca, atunci cand vor incepe sa lucreze, va fi dreptul lor – nu doar un privilegiu – sa poata lucra de la distanta, cu un program de lucru flexibil.



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite