Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

Cloud Computing >> IT ca Serviciu >> Stiri si comunicate

GSbet īşi optimizează procesele interne cu Microsoft Dynamics CRM Online

01 Februarie 2012



Articolul face parte din Suplimentul Cloud Computing realizat de Market Watch si Microsoft, disponibil aici.


Elena Carp,
Project Manager GSbet

„Dynamics CRM Online este simplu de configurat si utilizat, iar din punct de vedere tehnic este administrata de Microsoft. Practic, GSbet nu are nevoie de competente IT interne pentru utilizarea acestei solutii.”


GSbet şi-a extins constant reţeaua de parteneri şi, implicit, volumul de activitate şi prin urmare procesele interne au devenit mai complexe, iar controlul acestora şi măsurarea performanţei angajaţilor de către management au fost vizibil îngreunate. Pentru remedierea situaţiei, GSbet a luat decizia utilizării Microsoft Dynamics CRM Online. Prin translatarea proceselor de lucru în CRM, monitorizarea atentă a sarcinilor şi optimizarea activităţii de suport, întârzierile au fost eliminate, iar managementul are la dispoziţie rapoarte complexe de activitate. Complementar, au fost eliminate costurile cu echipamentele şi întreţinerea acestora.

Înfiinţată în 2005, GSbet este una dintre cele mai importante companii din domeniul pariurilor sportive din România, cu o reţea naţională de circa 200 de agenţii afiliate şi peste 400 de angajaţi. Oferta GSbet este foarte variată şi acoperă fotbal, baschet, baseball, curse de câini, pariuri live, bonusuri de tip Happy Hour, Jackpot şi multe altele. Compania s-a dezvoltat permanent, atât printr-o strategie coerentă de extindere a reţelei de parteneri afiliaţi, cât şi prin introducerea în 2009 a uneia dintre cele mai performante soluţii software de pariere din România şi prin încheierea în 2010 a parteneriatului cu lanţul de cazinouri Maxbet. De asemenea, GSbet a lansat în 2011 un portal profesionist de pariuri sportive.

Situaţia iniţială

Creşterea constantă a numărului de agenţii afiliate şi de angajaţi a generat în cadrul GSbet un volum ridicat de interacţiune, atât între companie şi clienţi, cât şi între departamente. Pe de o parte, apăreau latenţe în deschiderea unei noi agenţii afiliate prin dificultatea corelării activităţii departamentelor implicate, iar pe de alta nu exista un intrument de măsurare a eficienţei. Nevoia a apărut în principal în cadrul departamentului de suport, unde se înregistrau toate solicitările, dar şi la nivelul fluxurilor de lucru, care, bazându-se preponderent pe comunicarea prin email şi telefon, erau greu de monitorizat.

Complementar, conducerea companiei dorea acces la informaţii consolidate despre gradul de încărcare al oamenilor, rapoarte cu task-uri alocate versus task-uri îndeplinite etc., precum şi păstrarea unui istoric al tuturor tipurilor de interacţiuni, interne sau externe. Pentru atingerea acestor obiective, GSbet a ales o soluţie CRM care permitea atât gestiunea relaţiilor cu clienţii la nivel de vânzări şi suport, precum şi optimizarea fluxurilor interne.

Alegerea soluţiei

După o documentare detaliată asupra pieţei locale de CRM, echipa de proiect a GSbet a optat pentru Microsoft Dynamics CRM, iar ca partener de implementare a fost aleasă compania Genesys Systems. În urma discuţiilor şi a sesiunilor demonstrative, versiunea aleasă a fost Dynamics CRM Online deoarece oferea un timp de implementare mai scurt, un nivel de securitate mai ridicat şi nu solicita resurse IT interne suplimentare.

„Am analizat soluţia Microsoft Dynamics CRM şi am fost atraşi de beneficiile pe care le poate aduce companiei noastre atât în ceea ce priveste administrarea reţelei de parteneri, cât şi pentru optimizarea proceselor interne. Am ales varianta de acces Online având în vedere timpul scurt de implementare a soluţiei şi avantajele obţinute din punct de vedere al securitătii datelor interne”, afirmă Sorin Gheorghe, Director General GSbet.

Pentru obţinerea unui nivel maxim de funcţionalitate, GSbet a solicitat echipei Genesys Systems customizarea Microsoft Dynamics CRM Online conform fluxurilor proprii de lucru. Întreg proiectul: analiză, customizări şi dezvoltări, training etc. s-a derulat în perioada mai-iulie 2011. În mod curent, 8 departamente din cadrul GSbet utilizează Microsoft Dynamics CR, în sistem sunt definiţi 25 de utilizatori, accesul se face prin Internet, iar plata - pe baza unui abonament lunar.

Beneficii

Beneficiile înregistrate de GSbet se împart în două categorii majore şi sunt legate atât de utilizarea funcţionalităţilor specifice Dynamics CRM, cât şi de accesarea acestora în versiunea Online.

Beneficii obţinute prin utilizarea versiunii Online a Microsoft Dynamics CRM



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite