Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

La A&D Pharma medicamentul CA de laSolvIT Networks relaxeaza departamentul IT

25 Noiembrie 2005



Pe piata farmaceutica din Romania, cutremurata de multe schimbari si propuneri legislative din partea autoritatilor, exista o concurenta acerba. In lupta va invinge cel care dispune de instrumentele care sa-l sprijine in gestionarea datelor despre clienti, produse, sa administreze eficient stocurile, sa rezolve orice incident in cel mai scurt timp, pentru ca ineficienta intotdeauna duce la pierderi. Adaptandu-se conditiilor mereu in schimbare, managementul IT, avand un rol cheie in desfasurarea afacerii, trebuie sa lucreze organizat, sa livreze intotdeauna un nivel ridicat al serviciului catre clienti, parteneri si angajati, sa administreze aplicatii critice, in paralel cu reducerea costurilor si exploatarea optima a resurselor. Pentru departamentul IT, gigantul farmaceutic A&D Pharma a apelat la o solutie Computer Associates din familia Unicenter Service Management – Unicenter ServicePlus Service Desk, implementata de SolvIT Networks.


Radu Banica, Technical Manager - SolvIT Networks„Unicenter ServicePlus Service Desk este o aplicatie helpdesk inteligenta, care urmareste intregul proces de rezolvare a unei cereri de suport din momentul in care aceasta apare in sistem pana in momentul solutionarii. Aplicatia, cu o paleta larga de instrumente, ajuta organizatia sa minimizeze timpii morti, sa maximizeze nivelul calitatii serviciului si sa creasca satisfactia clientului.
Astfel utilizatorii din sistem, acceseaza aplicatia folosind interfata web, sau apeleaza operatorul telefonic, anuntand problema aparuta, pe care sistemul o aloca automat analistilor dedicati acelui tip de problema.
Tratarea oricarei probleme pe care utilizatorul o intampina, se face tinand cont de un SLA (Service Level Agreement), workflow-ul de rezolvare avand la baza metodologia ITIL (Information Technology Infrastructure Library)”, ne-a declarat Radu Banica, Technical Manager - SolvIT Networks.


Aplicatia Unicenter ServicePlus Service Desk:

  • Asigura modelarea fluxului de informatii si cererilor care vin la departamentul IT, avand la baza metodologia ITIL, best practice-urile fiind orientate in beneficiul companiei care isi implementeaza acest tip de solutie. Altfel spus, pasii ar fi: utilizatorul raporteaza o problema, operatorul inregistreaza problema in sistem, iar aceasta este asignata unui analist spre rezolvare.
  • Urmareste, modeleaza, asigura trasabilitatea (fie prin telefon, fie prin e-mail) unei cereri de suport din momentul cand se inregistreaza in sistem pana cand aceasta este rezolvata.
  • Asigura transparenta cu utilizatorul, oferind o cale de comunicare permanenta cu acesta avand posibilitatea sa urmareasca progresul cererii, indiferent de durata procesului de solutionare (ore, zile).
  • Asigura ulterior raportarea oferind posibilitatea de a modela pe departamente costul suportului IT structurandu-l pe centre de cost.
  • Poate fi integrata cu alte aplicatii de la Computer Associates sau furnizate de alti vendori. Astfel aplicatia are posibilitatea de a fi integrata cu solutii de network monitoring, asset management si alte solutii de management a infrastructurii IT, realizand o solutie integrata, care sa acopere global nevoile unui centru de suport care gestioneaza o infrastructura IT medie-mare.


    Astfel Unicenter ServicePlus Service Desk, lider mondial in categoria ei, o solutie complexa si in acelasi timp surprinzator de flexibila, a permis adaptarea la nevoile specifice infrastructurii eterogene a A&D Pharma, asigurand automatizarea proceselor din cadrul departamentului IT.


    Soft pentru un lider


    Softul raspunde nevoii unui lider de piata precum A&D Pharma, format din reteaua de farmacii Sensiblu si distribuitorul Mediplus. Cifra de afaceri a grupului a depasit la sfarsitul lui 2004 suma de 190 milioane Euro.


    A&D Pharma este o companie care cauta sa dezvolte in permanenta cele mai bune solutii pentru sistemul informatic din cadrul companiei.


    Sensiblu are acoperire nationala avand 124 de farmacii in peste 40 de orase. Cei 1300 de angajati ai companiei asigura servicii pentru o medie de aproximativ 800.000 de clienti si pacienti in fiecare luna.


    Sensiblu a demarat 2 proiecte unice si extrem de importante pentru business-ul de retail farmaceutic, investind peste 300.000 Euro in solutia CRM pentru un proiect complex de fidelizare a pacientilor si clientilor din farmacii, precum si dotarea cosmeticienelor cu palm top-uri ce permit vanzarea produselor cosmetice si dermato-cosmetice direct de la raft.


    Distribuitorul de medicamente Mediplus are o retea de 12 depozite si 3 birouri teritoriale la nivelul intregii tari.



    Parerea ta conteaza:

    (0/5, 0 voturi)

    Lasa un comentariu



    trimite