Revista si suplimente
MarketWatch
Inapoi Inainte

DNA Software: promotor al strategiei CA

21 Decembrie 2005



Mihai Olaru, General Manager DNA SoftwareCA, a patra companie de software la nivel mondial, a incheiat anul 2005 anuntand o serie de schimbari importante.
In cadrul conferintei CA World care a avut loc in noiembrie la Las Vegas, SUA, au fost lansate noua strategie si noua identitate vizuala, intr-o viziune unitara. Simplificarea si unificarea proceselor de management IT pot fi realizate prin aplicarea strategiei CA de EITM (Enterprise IT Management), CA fiind la ora actuala vendorul cu cea mai completa oferta de solutii software ce acopera o plaja larga de solutii de management, de la securitate si stocare pana la gestionarea resurselor IT.
In acest context, domnul Mihai Olaru, General Manager al companiei DNA Software, ne-a expus modul in care viziunea CA se transpune in zona de actiune a DNA Software, subliniind in acelasi timp strategia de dezvoltare a DNA Software, precum si ultimele tendinte pe piata IT.


DNA Software este reprezentanta Regionala CA pentru Romania si Bulgaria, de aproape 3 ani. Care au fost cele mai importante elemente care au contribuit la mentinerea acestei pozitii?


Una dintre valorile de baza ale DNA Software este calitatea. Standardele ridicate de calitate ale solutiilor si ale serviciilor oferite ne-au asigurat dintotdeauna o pozitie de lider pe piata. Promptitudinea, adaptarea pachetelor de solutii si servicii la necesitatile specifice ale clientilor si intampinarea nevoilor lor sunt, de asemenea, elemente de baza in procesul de mentinere a pozitiei DNA Software pe piata si de consolidare a reputatiei noastre de profesionisti. In mod normal, dezvoltarea DNA Software in Bulgaria a reprezentat o provocare prin procesul de adaptare la mentalitatea, preferintele si cultura bulgara. Am reusit insa, ca intr-o perioada relativ scurta de timp, sa castigam un loc important pe aceasta piata si sa ne formam un portofoliu serios de clienti.


Cum credeti ca privesc companiile in acest moment conceptul de securitate?


Romania se afla intr-o perioada de trecere de la produse IT cu valoare si functionalitati fixe, la solutii complexe ale caror functionalitati foarte importante sunt adaptate in functie de necesitatile clientului si a caror valoare creste in timp, ajungand sa devina un element generator de profit si sa reprezinte un avantaj competitiv pentru companie. In prezent, companiile incep sa realizeze ca instalarea unui antivirus nu garanteaza protectia impotriva atacurilor IT si ca securitatea reprezinta o serie de operatiuni complexe cu implicatii la diferite niveluri ale procesului de business.
De la managementul identitatii la motoarele de scanare ale fluxului de comunicare electronica, tehnologiile de securitate devin complementare, alcatuind o solutie comprehensiva, modelata dupa activitatea specifica a clientului, oferind nu numai protectie totala, ci si multiple functionalitati de management, printre care facilitatile de raportare si control.


In ultima perioada, DNA Software a inregistrat o crestere semnificativa. Care au fost principalele linii de business urmarite de companie si care este politica organizationala in ceea ce priveste dezvoltarea pe termen mediu si lung?


Clientul s-a aflat dintotdeauna in centrul preocuparilor noastre. Un client multumit este un client castigat pe termen lung, care aduce companiei atat beneficii financiare, cat si reputationale.
In acest sens, ne concentram pe oferirea unor servicii de inalta clasa si pe personalizarea arhitecturii solutiilor in functie de tipologia si necesitatile clientului. Un alt element care a contribuit si contribuie la succesul companiei noastre este viziunea. DNA Software este o companie vizionara care studiaza necesitatile consumatorilor si iese in intampinarea acestora cu cele mai potrivite solutii si servicii.


Recent ati participat la CA World 2005, unde presedintele CA a expus patru directii de baza pentru dezvoltare. Printre acestea se numara si extinderea activitatii pe pietele geografice care inregistreaza o crestere rapida. Cum se va traduce aceasta decizie de dezvoltare in Romania si Bulgaria?


Atat in cadrul CA World, cat si cu ocazia unei serii de intalniri organizate la inceputul lui decembrie la Reprezentanta CA din Viena, am discutat pe larg proiectele de implementare si consolidare a noii strategii in regiunea EMEA. Procesul CA de dezvoltare pe pietele emergente se integreaza in noua viziune Enterprise IT Management (EITM) care unifica si simplifica managementul IT la nivelul intregii companii, prin intermediul produselor bazate pe o platforma comuna, integrata, automatizata si securizata.
Noua viziune CA permite companiilor o mai buna gestionare a riscului, imbunatatirea serviciilor, gestionarea costurilor si compatibilitatea dintre infrastructura IT si necesitatile afacerii. Strategia CA si DNA Software in ceea ce priveste extinderea pe teritoriul Romaniei si al Bulgariei se bazeaza pe realizarea unui portofoliu distinct de solutii si pachete complexe de solutii customizate pentru categorii bine determinate de consumatori, de la companii mici si mijlocii, pana la holdinguri si multinationale. De asemenea, ne vom concentra pe serviciile de consultanta oferite, atat in ceea ce priveste consultanta pentru crearea celei mai eficiente arhitecturi IT, cat si pe implementarea si modelarea solutiilor IT in functie de necesitatile specifice ale clientului.
Ma bucur ca suntem considerati un element de baza in aceasta regiune si ca putem contribui la procesul CA de consolidare a pozitiei sale in EMEA.


Asa cum este tendinta si pe piata externa, solutiile software incep sa solicite si in Romania un procent tot mai mare din bugetul alocat pentru IT al unei companii. Cum se explica aceast fenomen?



Parerea ta conteaza:

(0/5, 0 voturi)

Lasa un comentariu



trimite